שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון בוני העיר אשדוד

הצעירים נוטשים – אשדוד בפסגת ההגירה שלילית

"ההגירה השלילית מאשדוד היא תוצאה ישירה של תפקוד לקוי של מי שעמד בראש מנהל ההנדסה בעיריית אשדוד בתקופה הקודמת שלא פעל להגדלת היצע הדירות והנפיק מעט מדי היתרי בנייה". בהאשמה חריפה זו יצא שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד בעקבות פרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הממקם את אשדוד כעיר השנייה בארץ בהגירה שלילית של תושבים

פורסם בתאריך: 20.2.18 13:22

     

"ההגירה השלילית מאשדוד היא תוצאה ישירה של תפקוד לקוי של מי שעמד בראש מנהל ההנדסה בעיריית אשדוד בתקופה הקודמת שלא פעל להגדלת היצע הדירות והנפיק מעט מדי היתרי בנייה". בהאשמה חריפה זו יצא שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון בוני העיר אשדוד והשפלה בעקבות פרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הממקם את אשדוד כעיר השנייה בארץ בהגירה שלילית של תושבים.

לדברי המנכ"ל בן עזרי, לא הופתעתי כלל מהתוצאות הקשות שפורסמו על ההגירה השלילית של אשדוד.  כולם ידעו בשנים האחרונות שהילדים שלנו עוזבים את העיר ובורחים לאשקלון כי אין דירות באשדוד. היעדר היצע של דירות גרם לעליית מחירים בכל שנה ושנה בשנים האחרונות למרות ההבטחות של שרי האוצר שהמחירים יירדו".

כיום, ההבטחות של "מחיר למשתכן" גרמו להקפאת שוק הדירות וזה הזמן של הדיירים לחזור לשוק ולמצוא את דירת החלומות שלהם. כוח המיקוח נמצא כיום בידי רוכשי הדירות וזה הזמן לנצל אותו. שלומי בן עזרי, מנכ"ל הארגון: "אנו רואים שמדיניות מינהל ההנדסה השתנתה בשנתיים האחרונות מקצה לקצה ובזכות מחיר למשתכן והסכם הגג, ההגירה השלילית תיעצר ואפילו תשנה מגמה להגירה חיובית. ברגע שגל ההיצע יגדל, הצעירים ירכשו דירות באשדוד וחלק מהאשדודים שהיגרו מהעיר אולי אף יחזרו אליה".

מנכ"ל ארגון הקבלנים מעריך שנראה השינוי החיובי בתוך חמש שנים אך מתריע כי עד שזה יקרה מחירי הדירות ימשיכו לעלות, לכן הוא ממליץ שמי שיכול לרכוש דירה כבר היום שיעשה זאת ולא יחכה 5 שנים. אם לא יעשה כן, הוא יצטער על זה שאיחר את הרכבת.  שלומי בן עזרי: "בסופו של דבר כולם רוצים לגור בעיר שבה גדלו, בניית אלפי דירות זולות בקרית גת דימונה אופקים ונתיבות לא ישפיעו על בני אשדוד לעבור לגור שם וגם לא על המחירים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר