רובע פארק לכיש. הדמיה: ארי כהן אדריכלים
רובע פארק לכיש. הדמיה: ארי כהן אדריכלים

דירה בהנחה: נפתחה הגרלה חדשה – אשדוד בחוץ וגן יבנה בפנים

ההגרלה השלישית יצאה היום לדרך עם דירות בגן יבנה ובאשקלון, אך הפעם לא באשדוד. ומה הסיכוי של תושב אשדוד לזכות בדירה בהגרלה האחרונה?

פורסם בתאריך: 19.7.22 09:13

     

שלשום הסתיימה ההגרלה השנייה של "דירה בהנחה" – היא נפתחה ב-3 ביולי ונסגרה בראשון בלילה בשעה 23:59. כ-5,500 דירות ב-25 יישובים ברחבי הארץ, בהם העיר אשדוד, מוגרלות.

כ-20 אלף איש נרשמו לרכישת דירות באשדוד, כרבע מהם היו בני המקום. סך הדירות באשדוד בהגרלה הן 166, מתוכן לבני המקום – 57 דירות. הסיכוי של בן המקום לזכות הוא 1.72%.

מדובר בשני מתחמי מגורים בפארק לכיש, כאשר המחיר למ"ר הוא 14,859 ש"ח, מה שאומר שדירת 4 חדרים בגודל 100 מ"ר תעלה קצת פחות מ-1.5 מיליון ש"ח.

היום נפתחה הגרלה נוספת, אך  בה לא יוגרלו דירות באשדוד, אלא בשורה ארוכה של ערים, חלקן באזור כמו: גן יבנה, אשקלון, ראשון לציון ועוד.

בגן יבנה מוגרלות רק 26 דירות, מתוכן 8 לבני המקום. מדובר בפרוייקט במערב של הקבלן י. אליה, במחיר של 10,839 ש"ח למ"ר, דבר המשקף מחיר של קצת יותר ממיליון ש"ח לדירת 4 חדרים בגודל של 100 מ"ר.

לכלל ההגרלות נרשמו 112,625 משקי בית, בוצעו כ-1,250,000 הרשמות (כל זכאי היה רשאי להירשם לעד שלושה יישובים ולכל ההגרלות ביישובים אלו).

בימים אלה, גורמי המקצוע במשרד הבינוי והשיכון עורכים בדיקות טכניות ולאחריהן יתחיל הליך ביצוע ההגרלות של הסבב האחרון. "הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח מוסמך. חישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת ההגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות ההגרלה", נמסר ממשרד הבינוי והשיכון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר