יריד הדירות
יריד הדירות

דירות החל מ-890 אלף ש"ח: יריד הדירות הגדול של הדרום 2021

ביריד הדירות הגדול של האזור שיתקיים בסוף השבוע הקרוב תוכלו למצוא דירות החל מ-890 אלף ש"ח בנתיבות ודירות החל מ-1,099,000 באשקלון. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 5.5.21 18:14

     

יריד הדירות הגדול של הדרום חוזר לאחר הקפאה בשל משבר הקורונה. ביריד תמצאו מגוון גדול של קבלנים המציעים מבחר דירות החל מ-3 חדרים ומעלה במחירים אטרקטיביים במיוחד.

בחודשים האחרונים ניכרת התעוררות בשוק הדירות הארצי, כמו גם בשוק המקומי. מחשש לעליית מחירים עקב מספר התחלות הבנייה הנמוך לעומת הביקוש הגבוה של רבים שהקפיאו את רצונם לרכוש דירה נוכח מגיפת הקורונה.

ביריד הדירות הגדול של הדרום אשר נערך באשקלון מזה מספר שנים יעמוד לרשות המבקרים והמתעניינים מבחר גדול במיוחד של דירות 3,4,5,6 חדרים כמו גם דירות גן ופנטהאוזים. במחירים אטרקטיביים לגומה: דירות החל מ-890 אלף ש"ח בנתיבות ודירות החל מ-1,099,000 באשקלון.

בנייה באשקלון. צילום: חיים אפריאט

צילום: חיים אפריאט

בין המציגים ביריד הדירות תפגשו פרויקטים של קבלנים מהשורה הראשונה כמו: פרץ בוני הנגב, י.ח. דמרי, אייל פרץ, אפגד, דניה סיבוס, רמי חדד, י.ד עשוש, אביסרור, רם אדרת, חי נחמיאס קבוצת אהרוני ועוד.

במקום יתקיימו הרצאות בנושא משכנתאות, לקיחת משכנתא ראשונה ומחזור משכנתא, כמו כן גם ייצוג של בנק מזרחי טפחות יעמוד לרשותכם.

מתי?

יום שישי 7/5 בין השעות 9:00 ל-12:30

מוצ"ש 8/5 בין השעות 21:00 ל-23:00

במקום: אולמי "לורד גארדן" מתחם פאוור סנטר (קוסמוס) אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר