קרדיט הדמיה: ניר קוץ אדריכלים

הסכם הגג באשדוד: הופקדה תכנית "הצעירים" במע"ר צפון

הועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז דרום פרסמה להפקדה את תכנית מתחם הצעירים "בית מול הים" במע"ר צפון. בפרויקט, שייבנה במסגרת הסכם הגג באשדוד, מתוכננות להיבנות 102 יחידות דיור

פורסם בתאריך: 17.9.20 15:22

     

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חתם לפני כשלוש שנים על הסכם הגג מול המדינה לטובת הקמתן של כ-30 אלף יחידות דיור בעיר. לטובת קידום התוכנית המורכבת, הוקמה מנהלת הסכם הגג בראשות המהנדס אייל דוידוביץ' במטרה ללוות את הפרויקטים השונים שייבנו ברחבי העיר תוך הסרת החסמים הבירוקרטים אל מול הגורמים הרלוונטיים ועד לשלב הבניה.

השבוע פורסמה להפקדה אחת התכנית שבמסגרת הסכם הגג- מתחם הצעירים "בית מול הים" ברחוב הבנים במע"ר צפון. בפרויקט זה מתוכננות להיבנות 102 יחידות דיור, שיוקמו בבניין בן 19 קומות ומעל 4 קומות מסד. ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', ציין כי הפרויקט כולל שינוי של מגרש קיים בשד' ירושלים לשצ"פ.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




התכנית הינה יוזמה של עיריית אשדוד, על פי הסכם הגג ובשיתוף משרד השיכון וכוללת שני מתחמים נפרדים ברחוב הבנים: בשטח א', שלושה דונם של "מסחר, מגורים ומבנים ומוסדות ציבור", מתוכנן להיבנות מבנה מגורים כאמור מעל מספר קומות מסד של מסחר ושימושים ציבוריים, לרבות חניון תת קרקעי. שטח נוסף של כ-1.5 דונם שייועד ל"שטחים ציבוריים פתוחים".

קרדיט הדמיה: ניר קוץ אדריכלים

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי אמר השבוע: "פרויקט הצעירים במע"ר צפון מציע אפשרות למגורים במקום האסטרטגי ביותר בליבה של העיר אשדוד. אני מברך את מינהלת הסכם הגג על קידומה של עוד תכנית בדרך למתן פתרונות הולמים לתושבי העיר".

קרדיט הדמיה: ניר קוץ אדריכלים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר