מפגש מיוחד בין צעירי אשדוד למנהלת הסכם הגג במרכז ״כיוונים״. צילום: אורי קריספין

מפגש מיוחד בין צעירי אשדוד למנהלת הסכם הגג במרכז ״כיוונים״

מנהלת הסכם הגג באשדוד קיימה אירוע ראשון מסוגו במרכז "כיוונים" עם סטודנטים וחשפה בפניהם את יעדי התכנית, כולל סרטון תדמית ושיח פתוח עם ראש המנהלת, אייל דוידוביץ'

פורסם בתאריך: 17.9.20 13:49

     

מרכז "כיוונים" באשדוד אירח לפני כשבוע אירוע ראשון מסוגו בין צעירי העיר עם מנהלת הסכם הגג של אשדוד. במפגש, בו השתתפו סטודנטים עד גיל 35, הציג ראש המנהלת אייל דוידביץ' את התכנית הגדולה של אשדוד לעשורים הבאים- הקמת 30 אלף יחידות דיור לצעירים במסגרת הסכם הגג.

במפגש נחשף סרטון התדמית של הסכם הגג, הצעירים שאלו שאלות שעסקו בעיקר בנושא הדיור, אופי השכונות, זכאותם להשתתף בהגרלת מחיר למשתכן, מחירי הנדל"ן ועוד. הצעירים הביעו רצון להמשיך ולהתגורר בעיר האהובה וגילו ציפייה למימוש התכנית, שתיתן עבורם מענה הולם למגורים ברכישת דירה או בשכירות ארוכת טווח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"הסכם הגג הוא לא רק פרויקט, אלא חזון", אמר דוידוביץ' במפגש, "ללא הסכם הגג וללא קידום פרויקטים של התחדשות עירונית לא יהיה מענה לביקוש בעיר, מחירי הדירות ימשיכו להיות יקרים וצעירים ייאלצו לעזוב את העיר. במסגרת הסכם הגג אנו מנסים לתת מענה למחסור הקיים בעיר של דירות לצעירים ודואגים לתמהיל דירות, שיכלול גם 40% של יח"ד קטנות בשטח של עד 75 מ"ר שימכרו לצעירים הזכאים ובכך, אולי, נצליח להוריד את מחירי הנדל"ן ולאפשר לזוגות הצעירים של אשדוד להמשיך לגור בעיר".

עוד ציין דוידוביץ' במפגש כי במסגרת הסכם הגג מתוכננות שדרוג של תשתיות בכל העיר כגון הפרדה מפלסית בצומת בני ברית/משה סנה, הכפלה של גשר לסקוב, הטמנה של קווי חשמל ברובע ו', שדרוג שצ"פים רבים ועבודות רבות נוספות. כמו כן צוין כי כיום מקודמים 2 כניסות נוספות לעיר אחת בצפון ואחת בדרום.

"המפגש היה מוצלח מאוד", אמר דוידוביץ', "התרשמתי מצעירי העיר שנכחו בדיון, שעבורנו היא קבוצה מדגמית ומייצגת, כאשר לכולם משותף: הרצון להמשיך ולגור בעיר והציפיה לפתרון דיור הולם. במסגרת קבלת ההחלטות, בהחלט ניקח בחשבון את ההערות וההארות הבונות שלהם".

מפגש מיוחד בין צעירי אשדוד למנהלת הסכם הגג במרכז ״כיוונים״. צילום: אורי קריספין

אתי לוגסי טורקניץ', מנהלת מרכז כיוונים: "מרכז כיוונים הוא המקום המתאים ביותר גם להשמיע דעות וגם להבין מה קהילת הצעירים האשדודית צריכה. אני שמחה שמנהלת הסכם הגג קיימה את המפגש הפורה הזה כאן אצלנו".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עתידה של אשדוד טמון בצעירים ואנו עושים הכל על מנת להבטיח את עתידם ולספק להם מענה ראוי למגורים בעיר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר