קרדיט צילום: עידן ברלב, רשות הטבע והגנים

יום מיוחד לציון השמירה על הים: מנקים את חוף ניצנים

עובדי ומתנדבי רשות הטבע והגנים מזמינים אתכם להגיע ביום שישי הקרוב וללמוד על חוף ניצנים, על הטיפול והשמירה עליו וגם לסייע ולנקות את החוף, למען הרווחה של הטבע ושל כולנו

פורסם בתאריך: 5.3.19 18:28

     

ביום שישי הקרוב בין השעות 14:00-17:00, יתקיים "יום החי בבר" בחוף ניצנים הסמוך אלינו. היום מתקיים בסימן "שומרים על החיים בים, למען האדם ולמען הסביבה", ובמסגרתו כל אזרחי העיר והסביבה מוזמנים להגיע אל חופי העיר וחוף ניצנים ולפגוש את צוות רשות הטבע והגנים הכולל את פקחי היחידה הימית, מדריכים, ומתנדבים קבועים ברשות.

במסגרת היום, אנשי הרשות יסבירו מהן שמורות טבע ימיות, ובסיוע המתנדבים והאזרחים, יבצעו נקיון יסודי בחוף ויסבירו מה הם החוקים על מנת לשמור על החוף נקי כמה שיותר לאורך השנה ובמיוחד בתקופת הרחצה שתיפתח בקרוב. אנשי הרשות מאמינים כי אם כל אחד ידאג לסביבה שלו, לחוף בו הוא רוחץ ומבלה את זמנו ויגיע לעזור וללמוד איך לטפל בחוף, נוכל כולנו לדאוג לחוף ניצנים ולעזור לו לחזור ל"ימי הזוהר".

קרדיט צילום: סיוון מרדוק, רשות הטבע והגנים

 

חוף ניצנים נמצא כ-13 ק"מ ממחלף אשדוד והינו החוף המוכרז היחיד בין אשדוד לאשקלון, והוא גם מוגדר כשמורת טבע, ומאכלס בעלי חיים רבים, בעיקר ציפורים ייחודיות. נזקי הסופה עלולים לגרום לנזק לבריאותם של בעלי החיים ולזהם את הים, וכמובן לגרום לרחצה ולביקור בקיץ הקרוב ללא נעים ולנזק משמעותי בהמשך.

אורי קייזר, מנהל מתנדבים מחוז מרכז: "רשות הטבע והגנים קוראת לציבור להגיע אל החופים באשדוד וניצנים, במטרה לנקות את החופים מכמויות גדולות של פלסטיק שיצא מן הים אחרי הסערה האחרונה ועלול לפגוע בבעלי חיים, צמחים ובאדם הנהנה ממשאבי הטבע בחופי הים התיכון".

הטלה של צבי ים בחופי אשדוד קרדיט צילום: אבי ציפורי, רשות הטבע והגנים

ההשתתפות מחייבת הרשמה מראש, לכן אם אתם מעוניינים, שלחו מייל אל : [email protected] או הודעת Whatsapp למספר 0537762057.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר