נעם ארון צילם את המרינה באשדוד והרגיש צביטה בלב. "לאשדודי ותיק כמוני", הוא מציין, "שמכיר את אשדוד מיום היוולדו בשנת 1963, כאשר אני מסתובב בחוף הים בכלל ובמרינה בפרט, קשה להשלים עם המרחבים הפתוחים שהתקצרו באמצעות מחסומים כמו בניה לאורך, לרוחב ולגובה. לדעת שהכרח בחיים ובהתפתחות הטבעית של העיר מחייב פלישה מסיבית לשטחים שהיו פעם נחלת הכלל והכלל פרושו האדם, החי והצומח. אין לי ספק שהעתיד יוכיח שהאדם טעה בדריסתו את הטבע, ובכל מקרה תקוותי שהמיטב יופק ממה שכן נעשה והשטחים המדהימים יחזרו להיות נחלת הכלל".
"יוצא לדרך חדשה": מוטי מלכא פורש מהמשכן לאמנויות הבמה
מוטי מלכא מאנשי התרבות המובילים בארץ ובאשדוד, פורש מניהול המשכן לאמנויות הבמה, לאחר לא מעט חילוקי דעות ומחלוקות עם מי שפעם היה שותפו לדרך וחברו הקרוב, יחיאל לסרי. מלכא שהיה ממייסדי התזמורת האנדלוסית ומי שהקים את המשכן לאמנויות הבמה בצלמו ובדמותו והפך אותו לספינת הדגל התרבותית של האזור כולו, מדגיש כי הוא ימשיך לעסוק בתרבות, "תם פרק המשכן לאמנויות הבמה אשדוד. הפנים קדימה עם אנרגיות טובות ותחושת סיפוק", כתב