חלק מהאשפה שהוציאה אוזן מהים
חלק מהאשפה שהוציאה אוזן מהים

"הכל זבל, רציתי לבכות": נכנסה לחתור בחוף הקשתות והוציאה שקי אשפה

ענת אוזן, גולשת סאפ, הזדעזעה מכמויות האשפה שראתה בחוף הקשתות. היא נכנסה עם הסאפ שלה והוציאה שקים מלאים אשפה. "אם היו לי יותר שקיות ויותר מסאפ אחד הייתי יכולה למלא 50 שקיות", היא מספרת. כך זה נראה

פורסם בתאריך: 2.2.21 19:02

     

ענת אוזן, תושבת אשדוד היא גולשת סאפ וזה התחביב שגם מאפשר לה לנשום קצת אוויר בתוך הסגר הזה. גם הבוקר, כמו בבקרים רבים היא הגיעה לחתור בים.

היא לקחה את הסאפ מהמועדון ורצתה ללכת למקום הקבוע בו היא חותרת, אבל המראה שהיא ראתה מול סוכת המציל בחוף הקשתות לא הניח לה.

ככה נראו המים בחוף הקשתות

כך נראו המים בחוף הקשתות

"היה שם שובל של אשפה", היא מספרת ואז היא נכנסה למים, "הוצאתי משם חבלים, רשתות, שקי יוטה, מצאתי שק יוטה ענק והכנסתי לתוכו הכל חזרתי לחוף וביקשתי ממישהו שיבוא, נתתי לו את השק יוטה, הוא השליך אותו לפח וחזרתי למים".

שק מלא אשפה שהוציאה אוזן מהים

הייתי יכולה להוציא 50 שקים. שק מלא אשפה שהוציאה אוזן מהים

היא חזרה שוב והחלה לאסוף עוד ועוד אשפה, "יש שם מוצרים שאנשים צורכים למאכל, אם זה אריזות של חטיפים או של מאכלים שונים ומסכות, קופסאות של שתיה, פחיות, בקבוקי פלסטיק ומלא מלא ניילונים בגדלים שונים, אני אספתי את הגדולות במיוחד", מספרת אוזן, "מילאתי שקית שחורה גדולה עד שלא היה לי מקום בשקית. אם היו לי יותר שקיות ויותר מסאפ אחד הייתי יכולה למלא 50 שקיות ואני לא מגזימה. זה לא יאומן מה שהול במים, אי אפשר לחתור בלי לראות זבל".

ענת אוזן

"היה לי חשק לבכות". ענת אוזן והסאפ

אוזן, בת 65, כבר 4 שנים שהיא חותרת סאפ, מספרת שזאת לא הפעם הראשונה שהיא נתקלת באשפה בים וזאת לא הפעם הראשונה שהיא אוספת אשפה מהים. אבל היום משום מה, היה לה קשה במיוחד. "האמת היה לי חשק לבכות, אני כל כך אוהבת את הים ומבחינתי, אני מקבלת ממנו המון בתקופה כזו שאנחנו סגורים, זה המפלט. אני עושה קצת יוגה ותרגילים במים. היום, ברגע שנכנסתי למים וראיתי את זה, היה לי חשק לבכות. אמרתי לא בא לי לחתור", היא מספרת.

בימים שבהם היא חותרת עם חברותיה, מלווה אותם לאורך המסלול צב ים, היום היא חשבה עליו, "אנחנו עוקבים אחריו כל השנה, צוללים איתו ושוחים איתו ואני חושבת עליו אם הוא נתקל בדבר כזה הוא לא שורד", היא אומרת ומסבירה מדוע היא משתפת בכך: "חשוב לי להעלות מודעות, בשביל שיצאו עוד כמה עם סאפים ושקיות ויאספו, ויותר מזה כדי שיעצרו את הדבר הנוראי הזה. שמישהו יעצור את זה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר