פורום big20: ארז ברינבוים, שרון מרק, אורנה הוזמן בכור, גבי כנפו ושיקו זאנה. צילום: לירון מודלובן

פורום Big20 באשדוד: "השקעה בחדשנות וביזמות תחזק את הכלכלה המקומית ותייצר משרות חדשות"

פורום "הענקיות" של אשדוד הכולל את נמל אשדוד, אלתא, אגן אדמה ופרימות מובילות נוספות התכנס לפגישה רבעונית בנושא פיתוח החדשנות והיזמות בעיר

פורסם בתאריך: 8.9.20 14:38

     

פורום Big20 באשדוד, מורכב מהגופים והארגונים המובילים בארץ הממוקמים באשדוד. כמו למשל נמל אשדוד, בית החולים אסותא אשדוד, חברת נמלי ישראל, אגן אדמה, אלתא ועוד. אתמול (שני) התכנס הפורום על מנת לדון בנושא השקעה של ארגונים מובילים ובעלי כוח במשק בחדשנות וביזמות ככלי לחיזוק התעסוקה בעיר, כלכלת העיר וההכשרות המקצועיות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במפגש העבודה הרבעוני שנערך בנמל אשדוד בין השתתפו גבי כנפו, ממלא מקום ראש העיר אשדוד, סגנית ראש העיר אשדוד והממונה על אגף המסחר והעסקים שרון מרק, יו"ר דירקטריון נמל אשדוד אורנה הוזמן בכור, מנכ"ל נמל אשדוד שיקו זאנה, מנכ"ל אסותא אשדוד ארז בירנבוים, ונשיא אלביט לשעבר יוסי אקרמן – היום מייסד שותף ברשת OpenValley. כאשר את ליווי הפורום מטעם האגף לקידום עסקים בעירייה מוביל ניר קורן, מנכ"ל חברת הייעוץ בילדאין.

במהלך המפגש, דנו המשתתפים בעולם החדשנות במגוון זירות ונושאים. החל מהזווית העירונית, למשל בנוגע לבניית אקו-סיסטם של חדשנות ומסחר בשירותים, דרך השקעת ארגוני ענק בפיתוח סטרטאפים כמו נמל אשדוד ועד נושא ההשקעות בו דנו כיצד נכון להשקיע לטובת פיתוח יתרון תחרותי עסקי. כל זאת כדי להרחיב את אפשרויות התעסוקה בעיר על מגוון חברות התעשייה וחיזוק כלכלת העיר.

בפתיחת המפגש, ציינה שרון מרק את הערכתה הרבה למשתתפי הפורום ולתרומתם בהתפתחותה וצמיחתה של העיר אשדוד: "כל אחד ואחת ממשתתפי הפורום הזה מהווים גלגל מרכזי בדבר המדהים שנקרא העיר אשדוד. בלעדיכם לא נוכל לקחת את העיר לפסגת הקדמה והחדשנות ולממש את חזוננו כבירת ה eCommerce של ישראל, בשם כל תושבי העיר אשדוד אני מודה לכם על תרומתכם ופועלכם בעיר".

אורנה הוזמן בכור יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "חברת נמל אשדוד נערכת לתחרות העזה שתיפתח בשנת 2021. דירקטוריון החברה התניע מספר מנועי צמיחה, שמתבטאים בהשקעה של כ-2.5 מיליארד שקל, שחלקם כבר מבוצעים. אני מברכת על התחרות ורואה בה הזדמנות מצוינת לעשיית עסקים. החברה יזמה מהלך של חדשנות שתוצאותיו הם שיתוף פעולה עם 22 סטארטאפיסטים מתחומים שונים המשיקים לעולם הלוגיסטיקה והנמלים. במסגרת החדשנות אנו מייצרים תהליכים משותפים עם האקדמיה, בתי חולים ותאגידים שמעוניינים להכיר העשייה שלנו מקרוב. בימים אלו אנו מקדמים הליך בו תוקם חממה טכנולוגית בנמל אשדוד בשיתוף אקסלטור מוביל. אני שמחה שהנמל פועל בגיבוי של הנהגת העיר והעומד בראשה, דר' יחיאל לסרי. נמל אשדוד ימשיך להוביל בגודל וימשיך לשאוף לשיפור איכות השרות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר