עגלת הנשיאה בים. צילום באדיבות הסטודנטים

בוא נישא לים

סטודנטים מהמכללה האקדמית להנדסה באשדוד SCE פיתחו עגלת נשיאה מתכווננת לים שמשנה את גלגליה בהתאם לסוג המשטח עליו נמצאת

פורסם בתאריך: 7.9.20 16:38

     

במסגרת קורס "תיכון ופיתוח 2" שהסתיים לאחרונה ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, ארבעה סטודנטים פיתחו עגלה שתקל על סחיבת הצידנית הכבדה והמבוקשת בימי הקיץ החמים בביקור בחוף הים. הגלגלים בעגלה יכולים לשנות את רוחבם ובכך לאפשר שימוש בעגלה למטרות נשיאה שונות בכל עונות השנה ובסוגי משטחים שונים.

עמיאל מימון, מתן מורדכי סבח, ברק איטח ומור חורש, סיימו לאחרונה את השנה השלישית להנדסת מכונות ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. במסגרת קורס במסלול התואר שלהם – תכן ועיצוב המוצר, בהנחיית מר אביחי שורין, ראש מסלול תכן ועיצוב המוצר, המהנדס עופר איש שלום, ד"ר תמר בן בסט, ד"ר סעדיה שטרנברג ויניב ברייפמן, היה עליהם לפתח מוצר מתקפל והם רצו לפתח משהו שיהיה שימושי לכל אחד מהם. הסטודנטים בחרו להתמקד בבעיה בה הם נתקלים בעצמם והיא נשיאת צידנית מלאה לחוף הים.

הסטודנטים. צילום באדיבות המצולמים

עגלת הנשיאה אותה פיתחו הסטודנטים יכולה לסחוב עד 60 ליטר והיא מתקפלת בקלות. לאחר שמוציאים את העגלה מהאוטו, ניתן לפתוח אותה ברגע – בסיס העגלה והגלגלים שלה הופכים ממצב אופקי לאנכי. בנוסף, לעגלה ידית טלסקופית שנפתחת בהתאם לאורך הרצוי. "הייחודיות שלנו מול עגלות נשיאה קיימות בשוק היא האפשרות להשתמש בעגלה שלנו גם במשטחים רכים כמו חוף הים וגם במשטחים קשים כמו כביש", מספרים הסטודנטים "זאת באמצעות הגלגלים אותם פיתחנו שהרוחב שלהם משתנה – במשטחים רכים רוחב הגלגלים הוא 10 ס"מ ובמשטחים קשים הרוחב הוא 5 ס"מ".

"לאור המצב ובהתאם לאתגרי הקורונה, לא יכולנו לייצר ולבדוק את המוצר בשטח אז כרגע אין לנו תוצר פיזי, אבל יש לנו את התכנון המלא לפיתוח המוצר ואנחנו בטוחים שהוא עוד יצא לשוק", מסכמים הסטודנטים "תחת מגבלות התקופה היה מאוד מאתגר, התנסנו בתהליך של עבודה מרחוק לראשונה, אך עם זאת היה קורס מספק מאוד ונהנינו לעבוד על התוצר הסופי".

עגלת הנשיאה. צילום באדיבות הסטודנטים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר