מקים ארגון העסקים באשדוד, אושרי ניזרי. צילום: פבל
מקים ארגון העסקים באשדוד, אושרי ניזרי. צילום: פבל

ארגון העסקים המקומיים באשדוד התנתק מהשולמנים – לא יקח חלק בהפגנה נגד ההסתדרות

השולמנים מתכננים להפגין מחר נגד ההסתדרות במחאה על הכוונה להשבית את המשק, זאת בעקבות הכוונה של האוצר לבצע קיצוצים. בארגון העסקים באשדוד החליטו לא רק שלא להצטרף להפגנה, אלא אף להתנתק מהתנועה של אביר קארה

פורסם בתאריך: 7.9.20 16:57

     

לפני שבוע אישרה ההסתדרות הכללית סכסוך עבודה במשק בעקבות הכונה של משרד האוצר לקצץ בשכרם של עובדים במגזר הציבורי. אם לא יחול שינוי בשבוע הבא עשיה להתחיל שביתה גדולה שתשתק את המדינה, וזאת בעיצומו של משבר הקורונה.

מי שמתנגדים לשביתה הם אנשי תנועת "השולמנים" שמייצגת עצמאים ובעלי עסקים קטנים בארץ. השולמנים בראשות אביר קארה הודיעו שיפגינו מחר נגד ההסתדרות על הרקע הזה בדיוק.

"ההסתדרות", כתב קארה בדף שלו בפייסבוק, "הכריזה באופן חד צדדי ובריוני על שביתה רק משום שביקשו מהם 'להיכנס תחת האלונקה', בזמן שמרבית הציבור מדמם".

מנגד, מי שלא יגיעו להפגנה מחר בערב מחוץ לבית ההסתדרות בתל אביב הם אנשי ארגון העסקים המקומיים באשדוד בראשותו של אושרי ניזרי. לאחר ששיתפו פעולה בכמה נושאים, מתברר ששני הצדדים אינם רואים עין בעין בנושא קיצוץ השכר במגזר הציבורי, ולכן מי שמוביל את בעלי העסקים הקטנים באשדוד החליטו לא רק שלא להגיע להפגנה, אלא גם להתנתק מהשולמנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"אנחנו תושבי העיר וכולנו מתפרנסים יחד, עובדי עירייה, עובדי נמל, עובדי חברת חשמל, אין לנו מה להילחם בחברים שלנו ובטח לא להיכנס לפוליטיקה", אומר אושרי ניזרי. "החלטנו שאנחנו מתנתקים מהשולמנים, זה לא הכיוון הרצוי מבחינתנו".

יו"ר ועד עובדי ציוד מכני בנמל אשדוד, עמית שרף, בירך על הדברים.

לאחרונה נציגי השולמנים וארגון העסקים נועדו יחד בניסיון לחדש את פעילות השוק הפתוח באשדוד והחלו לגבש מתווה שיוסכם גם על העירייה. ניזרי ממשיך במאמציו בכיוון הזה, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר