החלה התקנת המחיצות בין הנהגים לנוסעים באוטובוסים לשיפור השירות בצל הקורונה. צילום: חברת אפיקים

בשורה בתחבורה הציבורית בישראל

החלה התקנת המחיצות בין הנהגים לנוסעים באוטובוסים לשיפור השירות בצל הקורונה

פורסם בתאריך: 3.9.20 10:25

     

בתקופת הקורונה התחבורה הציבורית עוררה עניין ציבורי רב. התרגלנו לא לשלם לנהג ולא לשבת בשורות הראשונות. אך היום ניתן להודיע על בשורה בתחבורה הציבורית: חברת אפיקים החלה להתקין מחיצות בין הנהגים לנוסעים, שיאפשרו שימוש הנוסעים במושבים בקדמת האוטובוס.

בתקופת הקורונה שינתה התחבורה הציבורית את פניה: החל מצמצום היקף השירות בתחבורה הציבורית, הגבלת מספר הנוסעים וחובת השארת החלונות הפתוחים וכלה באיסור על התשלום במזומן עבור הנסיעה. היום, חברת אפיקים מביאה בשורה לנוסעים והנהגים בתחבורה הציבורית נוכח התקנת המחיצות בין הנהגים לנוסעים, במטרה להגן על הנוסעים והנהגים מפני הדבקות בנגיף, המאפשרות שימוש במושבים בקדמת האוטובוס לרווחת הנוסעים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מדובר בפרויקט שאישר ותיקצב משרד התחבורה במסגרתו יותקנו מחיצות פיזיות בין סביבת הנהג לנוסעים באוטובוס. הפרויקט יוצא לפועל בכלל האוטובוסים בענף התחבורה הציבורית במטרה להגן על הנהגים והנוסעים מפני הדבקות בנגיף הקורונה וכן למנוע אלימות כנגד נהגים. את הפרויקט התחילה חברת אפיקים עוד אתמול, כאשר הותקנו 6 מחיצות נהג באוטובוסים של החברה 5 באשדוד ו 1 בראש העין. בימים הקרובים ימשיך התהליך ויותקנו מחיצות נוספות.

עודד כהן, מנכ"ל חברת אפיקים: חברת אפיקים פועלת כל עת, גם בצל שגרת הקורונה, למען ביטחון נהגיה ורווחת נוסעיה. התקנת המחיצות היא בשורה של ממש לנהגי האוטובוסים וציבור נוסעי התחבורה הציבורית. את פרויקט התקנת המחיצות התחלנו בימים האחרונים באוטובוסים של החברה, ונמשיך אותו בשבועות הקרובים. חברת אפיקים תמשיך להוביל בתחבורה הציבורית, הן למען נהגיה, והן למען נוסעיה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר