המנוף. הדגמה באדיבות הסטודנטים

מרימים להנחתה: סטודנטים פיתחו מנוף מותאם למשאית שיפתור את בעיית הנשיאה של בלוני הגז

כיום, אופן הורדת בלוני גז מהמשאית נעשית על ידי עובדים הנדרשים בכוח פיזי ובסיכון בריאותם. סטודנטים להנדסת מכונות מ-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד פיתחו מנוף המתחבר למשאית שיקל על עבודה זו ויוריד ויעלה את בלוני הגז בעצמו

פורסם בתאריך: 30.8.20 16:25

     

במסגרת קורס "תיכון ופיתוח 2" בהנחיית מר אביחי שורין, ראש מסלול תכן ועיצוב המוצר ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, פיתחו הסטודנטים הודיה נידם, עומר אדלר והושע הוסקוב מנוף שניתן להרכיב על משאית בכדי לייעל את הובלת בלוני הגז. "במסגרת הקורס, חשבנו על בעיה שנרצה לפתור ונזכרנו בסיטואציה שכולנו הסכמנו שצריך למצוא לה פתרון ראוי יותר, והיא הפעולה הפיזית שמובילי בלוני הגז נאלצים לבצע בעצמם כדי להוריד את בלון הגז ממשאית ההובלה. כיום, המובילים מורידים את הבלונים מהמשאית על ידי סחיבת משקל רב על גופם, מה שמסכן את בריאותם, או לחלופין על ידי זריקת הבלון והשלכתו מהמשאית לקרקע, מה שאינו בטיחותי כלל ועלול לפגום בבלון עצמו ולפלוט גז לאוויר", סיפרה הסטודנטית הודיה נידם.

כחלק מהפיתוח של הסטודנטים, הם תכננו מנוף שיכול לפתור את הסוגייה הבעייתית. המנוף, שעליו וו תפיסה לבלוני הגז, יותקן על ארגז המשאית, ובאמצעות שלט ייעודי, יוכל העובד לשלוט במנגנון החשמלי של המנוף וכך להוריד ולהרים את בלוני הגז מהמשאית לקרקע. למנוף ישנה כננת מתכווננת שבאמצעותה המנוף יתאים לשני סוגי הבלונים הקיימים – קטן וגדול, ובנוסף, המנוף מתקפל בכדי שיהיה נוח לשאת אותו ולהזיז אותו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"המוצר שפיתחנו יצמצם בעיות בריאותיות לעובדים הנושאים את בלוני הגז הכבדים. למעשה בכל הובלה של בלון גז יוצא שהעובד עושה מאמץ פיזי פעמיים – בהורדת הבלון המלא ובהרמת הבלון הריק למשאית" מספרים הסטודנטים, "המנוף התחיל כבר לסקרן את אנשי התחום הרלוונטי ואפילו התחלנו בימים אלו מגעים עם חברה מסוימת המעוניינת במוצר".

המנוף. תמונה באדיבות הסטודנטים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר