"לא רוצים לגנוב", זעקת הרוכלים בשוק אשדוד ים. צילום: יפה פחימה

"ברביעי הקרוב אנחנו הולכים לפתוח את הדוכנים, שיבואו המשטרות"

חצי שנה ששוק אשדוד ים לא פועל, לסוחרים נמאס והם מאיימים לפתוח את הבסטות ללא אישור. בראשון הם מתכוונים להפגין מחוץ לבית ראש העיר

פורסם בתאריך: 24.8.20 20:59

     

חצי שנה שמגרש החניה הרחב מול חוף לידו עומד ריק, השוק אשדוד ים הסואן שהיה נפתח מידי שבוע בכל יום רביעי חדל מלהתקיים. הסוחרים, שחלק מהם איבד את מקור פרנסתם עיקרי, ניסו להוביל מחאה לשינוי המצב אך ללא הצלחה. כעת הם מתכוננים לסיבוב נוסף, הפעם בסיוע של רוח גבית מקבוצת "אני שולמן" שריכזה את מאבק העצמאיים בימי הקורונה. ביום ראשון הקרוב בשעה 20:30 הם יפגינו מחוץ לביתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ברחוב יפה ירקוני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הפוסט הזמין להפגנה מחוץ לביתו של ראש העיר בקבוצת "אני שולמן". צילום מסך

"למה בשוק ראש העין עם 30 אלף איש ביום, מחנה יהודה שעם 50 אלף ביום, ושוק הכרמל שמגיע ל-100 אלף איש ביום פתוחים ומקבלים לקוחות ופה לא?" שואל אריאל בן שימולי יו"ר ועד הסוחרים באשדוד. "אני מכיר את כל השווקים בישראל. השוק באשדוד הוא שוק גדול ופתוח, יש שווקים סגורים שקטנים ממנו שכן פועלים.  גם בירושלים, שהיתה מסומנת כעיר אדומה, השוק המשיך לעבוד. שומרים על מרחק ועומדים בתקנים  אז למה פה לא פתוחים את השוק? של מי האינטרס?" הוא מוסיף לשאול.

"כל המדינה פתוחה, כל השווקים בישראל, הקניונים, הכל פתוח". זועם בן שימולי. "ברביעי הקרוב אנחנו הולכים לפתוח את הדוכנים שיבואו המשטרות ומי שרוצה". הוא טוען כי במהלך החצי השנה בה השוק סגור נפגעה פרנסתם של 500 משפחות, חצי מהן עובדות רק בעיר אשדוד.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר