מתטל כנס ההשקה של קהילת ההייטק בשנה שעברה. צילום: מרכז כיוונים

מכירים את FreeLanAshdod?

מרכז כיוונים לצעירים באשדוד שואל: מישהו מכיר מתכנת? מעצב אתרים? מנהל פרוייקטים? מהסביבה? ומזמין את צעירי העיר להיות חלק במיזם חדש ליזמים עצמאיים בתחומי ההייטק

פורסם בתאריך: 20.8.20 08:57

     

בתחומי אשדוד והסביבה ישנם פרילנסרים רבים. חלקם גם עובדים שכירים בתחומי התמחות שונים המעוניינים להעניק ולתת שירותי פרילנס, החל מבניית אתרים, כולל אפיון מערכות, ועד לבניית עמודי נחיתה וביצוע אוטומציות לעסקים, שיסייעו למערכות לפעול במהירות. לאור כך, מרכז כיוונים יחד עם קהילת ההייטק באשדוד, יוצאים לדרך עם FreeLanAshdod, פרויקט הפרילנסרים הגדול, ומזמינים את צעירי אשדוד ליטול בו חלק.

"לראשונה באשדוד. FreeLanAshdod – פרויקט המאגד פרילנסרים בתחומי הייטק, יזמות וטכנולוגיה מאזור אשדוד והסביבה, יעודד מתן שירותים לחברות ועסקים מקומיים וינגיש כלים שיווקיים לפרילנסרים בכדי להגדיל את המכירות" אומרים בכיוונים ומציינים כי המרכז וקהילת ההייטק באשדוד מעוניינים לסייע במתן מענה וסיוע לאתגרים העתידים לבוא, באיתור עובדים מעולמות הייטק שונים שיכולים לאייש משרות במקומות שיתפתחו, בעידוד התקשרויות עם ספקים ויועצים מאשדוד והסביבה לפרויקטים חדשים שהוקמו, ולמתן סיוע ופתרונות לאתגרים שיעלו במהלך ההקמה ע"י חברי הקהילה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בכיוונים מתארים את FreeLanAshdod כמיזם שבא לסייע לפרילנסרים ושכירים אשר מעוניינים לרכוש כלים כך שיוכלו לתת שירותי פרילנס במקביל להיותם שכירים. "אחת המטרות המרכזיות של הפרויקט היא לעודד 'צריכה מקומית', עידוד חברות טכנולוגיות ועסקים מקומיים לצרוך את השירותים של הפרילנסרים האשדודים" הם אומרים ומציינים: ״לראשונה, הרשימה תכלול פרילנסרים תושבי האזור ותציג את מגוון השירותים מעולמות ההייטק והטכנולוגיה, שאותם פרילנסרים יכולים להעניק. זאת במקביל להכשרות הכוללות מתן כלים שיווקיים כדי להצליח ולהגדיל את המכירות ולגדול עם מספר הפרויקטים".

אתי לוגסי וחי וחניש ממרכז "כיוונים" מספרים: "עם חניכת ההאב החדש בקרוב בכוונים, חשבנו יחד עם קהילת ההייטק איזה כלים עסקיים נוכל להציע לפרילנסרים, תושבי אשדוד על מנת לחזק את היכולת השיווקית של הפרילנסרים באיתור לקוחות חדשים והגדלת המכירות ובעיקר לעודד צריכה מקומית. כך נולד פרויקט FreeLanAshdod שמטרתו הוא יצירת מיפוי של הפרילנסרים הקיימים באשדוד, מתן הכשרות ייעודיות וחיבור לבעלי עסקים מקומיים הנדרשים לשירותים"

איתמר אסף, ממובילי קהילת ההייטק באשדוד ויוזם הפרויקט: "בחודשים האחרונים שמנו לב כי נוכח הקורונה והמצב הכלכלי, יש דרישות למיקור חוץ ועבודה עם פרילנסרים. בניתוח ואפיון צרכים שערכנו במדגם מייצג בקהילה, הבנו כי יש צורך אמיתי לבניית מאגר פרילנסרים איכותי, שמטרתו חיבור לעסקים מקומיים, בנוסף להקניית תכנים עסקיים ושיווקיים שניתן ע"י תכנית הכשרה ייעודית אשר תיושם ע"י מרכז כיוונים".

יניב קקון המשנה לראש העיר מציין כי מרכז כיוונים עוסק בימים אלו בכל הקשור לעידוד יזמות מקומית, יזמות חברתית, אמנותית, עסקית וטכנולוגית ומציין שבקרוב גם פותחים את האב הראשון בעיר. "הקמת האב ראשון יוביל אחרים להקים עוד האבים נוספים בעיר וזו רק ההתחלה" הוא מבטיח.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר