מרק במהלך ועידת הזום, בכנסת ישראל. צילום: שירן פרץ

שרון מרק מונתה לנציגת הרשויות המקומיות בישראל בוועדה לאומית לקידום "כלכלה כחולה". 

חברת המועצה וסגנית ראש העיר שרון מרק מונתה לנציגת המרכז לשלטון המקומי בוועדה השואפת לגבש תכנית אסטרטגית בעלת חזון כלכלי עבור הים בישראל

פורסם בתאריך: 19.8.20 17:15

     

סגנית ראש העיר שרון מרק, הממונה על קידום העסקים והתעשייה ויו״ר ועדת איכות הסביבה, התבשרה אתמול (שלישי) על מינוייה כנציגת המרכז לשלטון מקומי בוועדה בין-משרדית הפועלת לקידום "כלכלה כחולה" – מדיניות אסטרטגית בינלאומית ארוכת טווח למיצוי מושכל, מקיים ומוסדר של הפוטנציאל הכלכלי בים. הוועדה מתקיימת בשיתוף פעולה של מינהל התכנון, משרד האוצר ומשרדי ממשלה נוספים כמו גם ארגונים ומומחים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מתוך כך, מטרת התכנית לצמיחה כחולה בה חברה מרק היא גיבוש תכנית אסטרטגית וחזון לכלכלת הים בישראל, תוך כיווני פיתוח למיצוי הפוטנציאל בתחומים נבחרים, לרבות המלצות לכלים רגולטוריים. השאיפה היא שהתכנית תאפשר זינוק בפיתוח כלל המשק הישראלי: השקעות בתשתיות, במחקר וטכנולוגיה, גידול בתעסוקה, לקידום מעורבות ושיתופי פעולה בישראל ומחוצה לה, למיצוב ישראל בחוד החנית בחדשנות ובפיתוח, ולביסוס מעמד בינלאומי איתן.

לאור המינוי מסרה מרק כי ״חזון המסחר המקוון העירוני ועוגניה של העיר, ובפרט היותה של אשדוד עיר ירוקה בינלאומית, לאור פועלו וחזונו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לאורך השנים, מציבים את אשדוד ונציגיה בחזית הפורומים הלאומיים, גם כאן בוועדה הרחבה אשר התכנסה לראשונה היום בזום. אני שמחה ונרגשת על המינוי בכלל ועל ייצוג העיר בפרט כדי לקדם את העשייה ורווחת תושביה ועסקיה יום יום״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר