פינוי וניקוי השטח. צילום: השיטור העירוני אשדוד

שטח נקי ממאורות

בעקבות מידע שהתקבל בעירייה על התגודדות חשודים, פשטו כוחות משולבים לאתר הסמוך לבית העלמין ולכדו שב"חים אשר הקימו לעצמם מאורות מגורים. השב"חים עוכבו והועברו לטיפול המשטרה. המאורות פונו ובוצע ניקיון יסודי בכל השטח. השיטור העירוני: ״נמשיך לעקוב ולמנוע שהיה אסורה של שב"חים״

פורסם בתאריך: 17.8.20 13:11

     

באחד מימי שבוע שעבר, בשעה 03:00 לפנות בוקר, פשטו כוחות משולבים לאתר הנמצא באזור התעשייה הקלה, סמוך לבית העלמין באשדוד, ולכדו שב"חים (שוהים בלתי חוקיים) אשר בנו לעצמם מאורות מגורים בין השיחים ועצי השיטה. המבצע התבצע לאור מידע שהגיע לעיריית אשדוד, לפיו נראו אנשים חשודים מתגודדים באתר הנ"ל.

לאחר תצפיות על המקום וסיור מקדים התברר שבמרחב הנ"ל ישנם מאורות (שוחות) ובהם כלי מיטה וכלים בסיסיים המשמשים את השוהים במקום. על מנת ללכוד את השב"חים התבצעה הפשיטה בשעות הלילה המאוחרות (03:00), וכשכולם נמים את שנתם פשטו אנשי השיטור העירוני יחד עם יס"מ ואנשי מג"ב, ולכדו את כולם בשנתם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במהלך הפשיטה שנמשכה כשלוש שעות, נלכדו השב"חים והועברו להמשך חקירה במשטרה. אחריה, נכנסו לאתר עובדי עירייה שדאגו לפנות את כל המאורות ולנקות את השטח. דוד בן שטרית, מנהל השיטור העירוני, ופקד דדי אזולאי מפקד השיטור, משבחים את אנשיהם על העבודה המקצועית והמהירה ואת העובדים אשר נכנסו לשטח והותירו אותו נקי ממאורות.

"לאחר שהתקבל המידע אודות המאורות, פעלנו במהירות וביעילות על מנת לפנות את האזור משוהים בלתי חוקיים ולנקות את השטח לקראת הראשון בספטמבר" הם אומרים לאור כך שלא רחוק משם פועלת החווה לחינוך חקלאי ומוסדות חינוך אחרים.

בן שטרית הודה באופן מיוחד לטרקטוריסט שלומי הראל שמלווה את מבצעי השיטור הרבה מאוד שנים ובכל פעם עושה את עבודתו במסירות ובמקצועיות. השב"חים עוכבו כאמור להמשך חקירה במשטרה ואילו השטח פונה ונוקה היטב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר