פרסום המיזם "זה מהלב".

מיזם "זה מהלב" לתרומות מזון למשפחות מאשדוד חוזר בפעם השמינית

לקראת חגי תשרי: פרויקט בהובלת תנועת אשדודים לאיסוף מוצרי מזון עבור תושבים נזקקים בעיר

פורסם בתאריך: 9.8.20 16:05

     

זאת היתה חצי שנה קשה ומורכבת לישראלים רבים. מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי שהביאה עמה הרחיבו את מעגל האבטלה, עוד ועוד אזרחים מתקשים לגמור את החודש, לשלם את המשכנתה או דמי השכירות, ואפילו למלא את המקרר כדי שהיה מה לאכול. לרגל חגי תשרי המתקרבים, מיזם "זה מהלב" חוזר כדי לסייע לאותם התושבים החיים בעיר.

החל מהבוקר (ראשון) ובמהלך החודש הקרוב פרויקט "זה מהלב" פצח במבצע גיוס תרומות ומצרכים עבור משפחות מעוטות יכולת באשדוד. הפרויקט מתקיים זה מספר שנים הובלת תנועת אשדודים ובשיתוף עמותת אביבים בקהילה, פרויקט "יש לי לב אשדודי", פאב הזרם ופאב "הזה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"כמדי שנה, לקראת חגי תשרי, אנחנו מאחדים כוחות במבצע איסוף סלי מזון למשפחות ויחידים", נמסר ממובילי הפרויקט שמתקיים זה שנתו השמינית. "השנה, נדרשות תרומות רבות יותר לאור משבר הקורונה, ותחת הצורך הגדל וההנחיות, התאמנו את אופן התרומות, החיבור והדאגה אחד לשני.בחג הזה מאחדים כוחות בבכדי שאף אחד לא יישאר רעב."

איך זה עובד? מהיום ועד ערב ראש השנה ניתן יהיה לתרום בשני אופנים: תרומת סל מזון עם מוצרים שארזתם בעצמכם או תרומת סכום כסף (כל אחד כפי יכולתו ורצונו) שתשמש לרכישת מוצרי מזון שיועברו ישירות אל יעדם.

לפרטים נוספים ולתרומות סלי מזון יש לפנות לגיא מתנועת אשדודים במספר 054-7755977
לתרומות כספיות באמצעות בכרטיס אשראי באפליקציית PayBox לחצו כאן

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר