מצילי אשדוד ממשיכים לעשות את עבודתם, אבל אנחנו צריכים לעזור ולהקשיב להם. צילום: עיריית אשדוד

המצילים הצילו אבא ושני ילדים מטביעה בחוף מיעמי

מצילי אשדוד ממשיכים להציל חיים, והציבור מתבקש להתרחץ רק בחופים המוכרזים בהשגחת מציל, ולשמוע להוראות המצילים כדי למנוע אסונות

פורסם בתאריך: 6.8.20 16:29

     

חודש אוגוסט מאופיין בריבוי אירועי הצלה ומצילי אשדוד מטפלים בעשרות אירועי טביעה אשר יכלו להיגמר באסון! אתמול בתחנת ההצלה בחוף מיעמי, בסמוך לשעה 15:30 הבחין מנהל התחנה רוני אלימלך באבא עם שני ילדים בגילאי 12 ו- 14 הנמצאים באזור מסוכן ליד שפך הנחל, המרוחק מהתחנה כ- 300 מטר, חוף לא מוכרז ומסוכן בגלל הקרבה לשובר אשר יוצר משיכה חזקה לכיוון הסלעים. רוני כורז לאבא שיצא מהמים ומודיע לו שהוא באזור מסוכן, ומבין שהוא חייב להמשיך לעקוב אחר האבא והילדים אשר נראה היה כי אינם מקשיבים ואף לא מבינים את הסכנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תוך דקות, האירוע מקבל תפנית והילד הראשון מתחיל להיסחף בזרם החזק פנימה. רוני מיד מוציא את המציל איציק ויצמן עם אופנוע ים ואסדת הצלה, כאשר במקביל האח השני והאבא נסחפים והאירוע מסתבך. איציק, מציל צעיר מקצועי ומתמחה בהצלה בגלי חוף עם אופנוע הים, מבצע הערכת מצב מהירה ומבין שהוא צריך לטפל בשלושה טובעים במקביל. במקצועיות רבה וקור רוח מצליח איציק לאסוף את הטובעים האחד אחרי השני ומוציא אותם בשלום לחוף הים.

האירוע הזה יכול היה להיגמר באסון נוראי! הציבור מתבקש להתרחץ רק בחופים המוכרזים ולהישמע להוראות המצילים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר