ממלא מקום רה"ע אבי אמסלם. צילום: פבל

אמסלם משיב אש: "כצנלסון מסתובב בתחושה של כל יכול, אבל להזכירו ראש העיר הוא ד"ר לסרי"

פורסם בתאריך: 4.8.20 17:27

     

מחריפה המתיחות בין הסיעות החילוניות והחרדיות במועצת העיר אשדוד. לאחר שהתעמתו סביב סוגיית פתיחת החנויות במתחם ביג בשבת, הגיע הסרטון של סגן ראש העירייה שמעון כצנלסון בשפה הרוסית, שגרר תגובה חריפה מצד שני ראשי הסיעות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה. המתקפה באה בעיקר מפיו של ממלא מקום ראש העירייה, אבי אמסלם, שטוען להסתה.

שמעון כצנלסון. צילום: פבל

עכשיו, לאחר שכצנלסון הגיב למתקפה של אמסלם, באה תגובה נוספת מצדו של האחרון. "צר לי שכצנלסון מרגיש שהוא ראש העיר שלנו, אבל הוא רק סגן ראש העיר", מסר אמסלם. "אמנם הוא מסתובב בתחושה של האדון הכל יכול, אבל רק לתזכר אותו שההצתה וההרס של העיר אשדוד נוצרה מבית מדרשו בקמפיין הבחירות שאותו הוביל נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שתמכנו בו, ואנחנו תומכים בו ומחזקים את ידיו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אמסלם הוסיף: "הגיע הזמן לעשות סוף להסתה של כל המסיתים למיניהם ובפרט הוא, כיו"ר ועדת בניין ערים,, שהצהיר בפיו באופן ברור שיבנה לגובה על מנת לחסום את כניסתם של החרדים, הדתיים והמסורתיים ילידי העיר אשדוד מלגור בה. במקום לחפש כיצד להתנגח, עדיף שכצנלסון יביע התנצלות ולא ינצל את מעמדו לחסום ולא להכיל את האחר".

הנה הדברים שאמר כצנלסון לתושבים ברובע ח' בשפה הרוסית:


והנה התגובה של ראשי ש"ס ויהדות התורה באשדוד, אמסלם ויינגרטן, לדבריו של כצנלסון:

מוקדם יותר היום אמר כצנלסון: "נדהמתי לראות את הסרטון ובו דבריו חסרי הבסיס של אבי אמסלם, ניתן לומר בבירור כי במקרה שלו, הפוסל במומו פוסל".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר