מי ימצמץ ראשון? אבי אמסלם במרכז, לידו גבי כנפו ושמעון כצנלסון בטקס הנחת אבן הפינה לרובע פארק לכיש. צילום: מייק וייצמן
אבי אמסלם ושמעון כצנלסון. צילום: מייק וייצמן

כצנלסון נגד קריאת החרם של אמסלם: "מחזק את בעלי העסקים בביג"

פורסם בתאריך: 2.8.20 11:16

     

אמש פרסם ממלא מקום ראש עיריית אשדוד אבי אמסלם קריאה שלא לקנות במתחם ביג פאשן בעיר. זאת, בעקבות ההתבטאויות של הנהלת המרכז ורשת ביג נגד כפייה חרדית.

בביג החליטו לפתוח את העסקים למרות החלטת הממשלה שלא לאפשר פתיחה בשבת, כביכול בשל משבר הקורונה, וטענו שלמעשה לא מדובר בקורונה אלא בכפייה חרדית כלשונם.

ביג פאשן אשדוד, אתמול, שבת. צילום: אילן אסייג

ביג פאשן אשדוד, אתמול, שבת. צילום: אילן אסייג

אמסלם הגיב בחריפות ופנה בטוויטר לתושבי אשדוד: "קורא לכם לתמוך ולעודד עסקים קטנים בתוך (העיר), ולא לקנות בביג פאשן שחרת על דגלו שנאה, פילוג והסתה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בתגובה, אומר היום סגן ראש העירייה, שמעון כצנלסון, שחרם איננו הדרך: "צר לי לשמוע את דבריו של סגן וממלא מקום ראש העיר מר אבי אמסלם אשר קורא לחרם על הביג פאשן".

הציוץ של אמסלם בטוויטר

הציוץ של אמסלם בטוויטר

"אני מאמין", מוסיף כצנלסון, "שאין מקום לנציגי ציבור לקרוא לחרם, בטח שלא בתקופת קורונה. תקופה הכל כך רגישה וקשה לבעלי העסקים. בתקופה זו אנחנו צריכים אהבת חינם, לא שנאת חינם. אני רוצה לחזק את בעלי העסקים במתחם הביג פאשן ובאשדוד כולה בתקווה שהשגרה תחזור במהרה וכולנו נעבור את משבר הקורונה. נמשיך לפעול למען העסקים באשדוד תוך שמירה על בריאות הציבור ורווחת התושבים".

בסוף השבוע פורסמו ב"דה מרקר" דבריו של מנכ"ל רשת ביג חי גאליס: "דרעי אמר לי שיצביע נגד פתיחת קניונים – עד שיהיה תו סגול לבתי תפילה".

לפני כשבועיים נכנסו לתוקפן הגבלות סופי השבוע שמתחילות מיום שישי בשעה 17:00 ומסתיימות בימי ראשון בשעה 5:00 בבוקר. הן כוללות סגירה של מרכזי קניות, חנויות, בריכות, פינות חי, מוזיאונים ואטרקציות תיירותיות.

ההחלטה על ביטול האיסור לפתוח בסופי שבוע נדחתה אתמול, בין היתר בשל התנגדות השרים מהמפלגות החרדיות, שדורשים בתמורה להקל על ההגבלות שחלות על בתי כנסת. ההחלטה התקבלה בניגוד לעמדת משרד הבריאות, שקבע כי האיסור על פתיחת הקניונים בסופי השבוע אינו יעיל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר