פגישת פורום הפאבים לפני חודשיים במרכז כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

לסרי על חניות בתשלום בחופי העיר: "מדובר בפיילוט שיימשך כל עת שמגיפת הקורונה עדיין לא הוכחדה"

בפגישה עם נציגי פורום הפאבים באשדוד הודיע ראש העיר כי לא יגבה תשלום על החניה בחופים עד סיום משבר הקורונה - בנוסף בעלי עסקים יהיו זכאים לתו חניה כמו תושבי העיר

פורסם בתאריך: 29.7.20 12:55

     

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי והמשנה לראש העיר יניב קקון נפגשו אתמול (שלישי) עם נציגי פורום הפאבים באשדוד. הפגישה התקיימה בלשכתו של ראש העיר כהמשך לפגישת העבודה הראשונה שהתקיימה לפני חודשיים – במטרה לחזק ולסייע למקומות הבילוי באשדוד. בישיבה האחרונה השתתפו גם מנהל אגף הביטחון אריה איטח, מנהלת מרכז כיוונים אתי לוגסי ומנהל רישוי עסקים יעקב פלאצי.

במהלך הפגישה הורה ראש העיר על קידום מהיר של תוכניות העבודה שאושרו על ידי הצוות המורחב. בנוסף ציין לסרי שהעירייה תתן כל סיוע נוסף שידרש במטרה להוציא את התוכניות אל הפועל. את הפעלת התוכניות יוביל וילווה יניב קקון, כאשר לוגסי תהיה אחראית על יישומה בפועל יחד עם נציגי פורום הפאבים באשדוד – מתוך הרצון להמשיל ולקדם את חיי הלילה באשדוד ולתת סיוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בסיום הפגישה ביקש ראש העיר לחדד סוגייה נוספת שעלתה בנושא חניות הכחול לבן בחופים, בהמשך לכתבה בעיתון סוף השבוע של כאן דרום אשדוד שהביאה את הנושא ואת טענותיהם של בעלי העסקים בחופים. לסרי התייחס לדבריו של אדם אדם שוקרון הבעלים של פאב הזה, שהביעה בכתבה את התנגדותו למעבר לחניות בתשלום בחופים בדיוק בימי קורונה.

"ההערה שלך נכונה" אמר לסרי לבעל הפאב. "לכן קבענו שגם כתובת של עסק באשדוד, ולא רק כתובת מגורים, מזכה בכרטיס תושב אשדודית.  בנוסף, אני מסכים עם דבריך בעיתון כאן דרום בשישי האחרון, לעניין אי-הצדק בהתחלת הסדרי חניה חדשים שיכבידו עוד יותר על העסקים בתקופת הקורונה. לכן, אני מבקש להבהיר, שמדובר בפיילוט שיימשך כל עת שמגיפת הקורונה עדיין לא הוכחדה. ורק כשנתגבר עליה, במהרה בע״ה, נתחיל באכיפה. בנתיים אנו מבקשים שתושבי אשדוד ייחשפו כמה שיותר להסדר החדש (שקיים זה מכבר בכל עיר גדולה), יירשמו ויצטרפו לאפליקציה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר