עורך דין גיל הראל

האזרח שקפץ להציל ילד מטביעה ונפגע מאופנוע ים ייפוצה ב-284 אלף ש״ח

תושב אשדוד בן 64 שנכנס לפני כ-4 שנים לים כדי להציל ילד מטביעה, נפגע קשות מאופנוע הים שהיה נהוג בידי אחד המצילים בחוף. בימים אלה הוא זכה לקבל פיצוי של 284 אלף ₪ מהמציל ומעיריית אשדוד

פורסם בתאריך: 19.7.20 11:00

     

תושב אשדוד בן 64 שנכנס לפני כ-4 שנים לים כדי להציל ילד מטביעה, נפגע קשות מאופנוע הים שהיה נהוג בידי אחד המצילים בחוף. בימים אלה הוא זכה לקבל פיצוי של 284 אלף ₪ מהמציל ומעיריית אשדוד. כך עולה מהסכם פשרה בעקבות תביעה שהגיש 'השומרוני הטוב' לבית משפט השלום בירושלים, נגד המציל והעירייה באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל.

מהתביעה עולה כי האזרח קפץ למים בחוף הקשתות באשדוד ובעודו מחלץ את הילד, מציל הרכוב על אופנוע ים פגע בו בחוזקה וגרם לשבר במספר צלעות, לקרע ולפגיעה בריאה ובגב התחתון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מיד לאחר הפגיעה הוא פונה באמבולנס לבית חולים קפלן ברחובות שם אובחנו שברים ב-5 צלעות, בכבד ובריאה. הוא סובל מסחרחורות, קשיי נשימה, עייפות וקשיי הירדמות. עד היום הוא סובל ממגבלות בהזזת המותניים, וממגבלה המקרינה על רגל שמאל ובנוסף ממגבלות בתנועות העיניים וכן מכאבי ראש. כתוצאה מהפגיעה הוא נעדר במשך חודשים רבים ממקום העבודה ומתקשה לתפקד כרגיל.

לטענת באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות נזקי גוף, האחריות לתאונה רובצת על המציל והעיריה שהתרשלו בכך שהמציל נהג בחוסר זהירות, בפזיזות ובחוסר אכפתיות, לגבי בריאותם ושלמות גופם של הרוחצים האחרים.

האזרח שקפץ להציל את הילד מהטביעה, תבע לקבל פיצוי עבור כאב וסבל, הוצאות רפואיות, עזרה בבית, הפסדי השתכרות, זכויות פנסיוניות וסוציאליות. במסגרת הסכם הפשרה שנחתם בימים אלה, עולה כי המציל והעירייה ישלמו לאזרח פיצוי של כ-284 אלף ₪ אשר יחולק שווה בשווה בין העירייה למציל בחוף.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר