מרכז כיוונים באדיבות: עיריית אשדוד
מרכז כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

קורונה קאמפ: תכנית סיוע לצעירים באשדוד בזמן המשבר

מרכז הצעירים "כיוונים" לא עוצר לרגע. לאחרונה, לאחר ימים ארוכים של בחינת הצרכים והאתגרים של צעירי העיר בתקופת הקורונה, הם ייצרו תכנית מיוחדת שנוגעת בעולמם של הצעירים. התכנית, קורונה קאמפ, מרכזת את כל המידע עבור הצעירים ומסייעת להם בתקופה הקשה אליה נקלעו

פורסם בתאריך: 19.7.20 10:30

     

משבר הקורונה לא פוסח על אף אחד. הפגיעה הכלכלית במשק היתה כל כך משמעותית עד שצעירים רבים מצאו עצמם מתמודדים עם סיטואציה אותה לא הכירו בעבר ובטח לא היו מוכנים לה. "הצעירים שלנו, שלא היו מוכנים למשבר הקורונה הנוכחי, ספגו מכה קשה במיוחד כאשר כ-44% מהמובטלים בעיר הם צעירים עד גיל 35" אומרת חנה איילי, רכזת קריירה ותעסוקה במרכז כיוונים.

במרכז כיוונים אומרים כי הפגיעה הכלכלית של החודשים האחרונים, הביאה צעירים רבים לחשב מסלול מחדש ולערוך התאמות, בין אם בקריירה, בהשכלה ובהתנהלות הכלכלית שלהם. "לאור כך" אומרת אתי לוגסי-טורקניץ מנהלת מרכז כיוונים, "למדנו על התקופה המאתגרת, שמענו מהצעירים על הצרכים ועל האתגרים שעומדים בפניהם, אספנו נתונים וגיבשנו תכנית מקיפה שנוגעת בכל מה שמטריד היום צעירים – תעסוקה, קריירה, מצבם הכלכלי וזכויותיהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




התכנית כוללת מערך הרצאות וסדנאות בטכנולוגיות דיגיטליות, מידע על מלגות והלוואות, זכויות והטבות, ייעוץ והכוונה ועוד. "במהלך חודשי יולי אוגוסט יתקיימו הרצאות וסדנאות אונליין בדף הפייסבוק של כיוונים ופלטפורמת ה-ZOOM, עם המרצים הטובים בשוק", אומרים בכיוונים ומציינים את תחומי השירותים שהתכנית מציעה:

– כלים לחיפוש עבודה ופיתוח קריירה, מיתוג עצמי, כיצד להתקבל למשרות ללא ניסיון, התנהלות כלכלית ובניית תקציב, בניית פרופיל מנצח ב-linkdin, כתיבת קו"ח באנגלית.

– מידע על מלגות והלוואות ייחודיות לתושבי אשדוד, זכויות והטבות לחיילים משוחררים.

– שירותי ייעוץ בתחום של תעסוקה ופיתוח קריירה, הכוונה השכלה גבוהה, הכוונה לחיילים משוחררים, מלגות והלוואות.

ניתן לציין כי התכנים הללו ניתנים ללא תשלום והם יעלו לדף הפייסבוק של מרכז כיוונים, כך שיהיו מונגשים לכל צעיר וצעירה. כמו כן, המעוניינים מוזמנים לפגישות ייעוץ בכל יום מ"שמונה עד שמונה", בצירוף איחולי הצלחה.

קורונה קאמפ: תכנית סיוע לצעירים באשדוד בזמן המשבר. צילום: מרכז כיוונים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר