יובל כרמי. צילום: פרטי
יובל כרמי. צילום: פרטי

הצרות של כרמי מהפלאפל באשדוד לא נגמרות: הבוקר ניתקו לו את החשמל

כרמי, שטוען להתנכלות מצד הנהלת מתחם סטאר סנטר, שבו פועל ביתן הפלאפל שלו, הגיש הערב באמצעות עורך דינו בקשה לצו מניעה. החברה בתגובה: "הפרות יסודיות של הוראות הסכם השכירות"

פורסם בתאריך: 13.7.20 20:09

     

בחודש אפריל הפך יובל כרמי, בעלי חנות פלאפל באשדוד, מאדם אנונימי לאיש שמוכר כמעט בכל בית בארץ. זה קרה לאחר סגר פסח. הוא נשבר ופרץ בבכי כשסיפר איך משבר הקורונה גדע את הפרנסה של משפחתו. אפילו ראש הממשלה טילפן והבטיח לעזור.

הסיפור של כרמי הפך לסמל של המצוקה הכלכלית בימי המגפה, בעיקר של בעלי העסקים הקטנים. קרוב לחודש לאחר מכן הוא התמוטט, הובהל לבית החולים ועבר צינתור שהציל את חייו. לדבריו לקח ללב את התגובות הקשות שהופנו אליו והאשימו אותו שמצוקתו לא הייתה אמיתית.

אבל בכך לא תמו צרותיו איש הפלאפל מגן יבנה (במקור ממושב שתולים). הבוקר כשהגיע לסטאר סנטר גילה שאין חשמל בחנות. ניתקו אותו מהזרם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בירור קצר העלה שלא מדובר בנפילת מתח או תקלה. הנהלת המתחם הורידה לו את השאלטר. זהו הצעד האחרון בשורה של פעולות במה שמתברר כסכסוך עסקי.

כרמי השיג שני גנרטורים כפיתרון זמני, אך לדבריו הנזק נעשה: "גלידות הפשירו והתקלקלו, עובדים בחושך", סיפר.

"אני חושב שההתנכלות היא אישית", אומר יובל כרמי. "מנכ"לית המתחם מתנהגת כאילו המתחם שלה, כל היום הם מסתובבים ומצלמים. אני משלם 9,100 שקל לפני מע"מ בחודש, בנוסף 590 שקל לפני מע"מ דמי ניהול. משלם בזמן וכמו שצריך. יש עוד עסקים פרטיים במתחם שהיא מתנכלת להם ולא ברור למה. מה כבר עשיתי? שמתי עוד כמה כיסאות בחוץ כדי שלקוחות יוכלו לשבת לאכול. הרי עכשיו בתקופת הקורונה צריך לשמור מרחק. בסך הכל אני רוצה להתפרנס, לא מצליח להבין מה היא רוצה ממני".

הערב הגיש עו"ד אודי בר שמייצג את כרמי בקשה לצו מניעה נגד הנהלת המתחם כדי שיוכל להמשיך לעבוד.

עו"ד אודי בר

עו"ד בר: "מנכ"לית המתחם בחרה להתנכל ליובל בכל דרך. בתחילה טענה שיש מכשולים אשר נדרש להסירם כמו פרגולה ששימשה לרווחת המבקרים, בהמשך, צבע השימשיות שהוצבו במקום וצבע השולחנות לא מצאו חן בעיניה. כרמי הסיר את כל המכשולים אשר הפריעו למנכ"לית מתוך צפייה לשקט ושלווה מצד הנהלת מתחם הקניות. בניגוד לציפיותיו הלה  מוסיפה להתעמר בו, התעמרות הגובלת בהפרה בוטה של הסכם השכירות והכוללת: המנעות מנקיון, נעילת שירותים, המנעות מניקוז בור ספיקה והמנעות מטיפול במדרכות הסמוכות.

"היום", הוסיף עו"ד בר, "הגדילה וניתקה את קו החשמל המחובר לפלאפל כרמי ולמעשה מונעת ממנו להתפרנס בכבוד. גם אם יש מחלוקות מסחריות בין הצדדים, עשיית דין עצמי והתנהגות כה ברוטאלית אינה מקובלת כלל וכלל".

 

 

 

תגובת ארנה גרופ (בעלי המתחם): "ביום ה- 8 ביולי 2020 נשלחה הודעה בכתב לפלאפל כרמי בקשר עם ביטול הסכם שכירות במתחם הסטאר סנטר באשדוד, בין השאר בשל השתלטותו על שטחים ציבוריים שלא כדין. המכתב נשלח לאחר פניות חוזרות ונשנות בקשר להפרות יסודיות ונמשכות של הוראות הסכם השכירות שבוצעו על ידי פלאפל כרמי במשך תקופה ארוכה שלא תוקנו חרף ההתראות הרבות שניתנו לו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר