חבריו של הצעיר שטבע ונעלם אמש לאחר שחולצו בשלום
חבריו של הצעיר שטבע ונעלם אמש לאחר שחולצו בשלום

סוף עצוב באשדוד: נמצאה גופתו של הצעיר שטבע אמש בים ונעלם

הצעיר הוא מהגר עבודה ממולדובה בן 30. אמש נכנסו הוא ושני חבריו לים בחוף אורנים לאחר סיום עבודת המצילים בתחנה. הם החלו להיסחף, שניים חולצו בשלום אך השלישי נעלם ונוהלו חיפושים נרחבים אחריו מאז. היום, שבת, בצהריים, הוא אותר ללא רוח חיים

פורסם בתאריך: 11.7.20 12:33

     

לפני זמן קצר התגלה באשדוד גופתו של המתרחץ שנעלם אמש בים, מהגר עבודה ממולדובה בן 30, ומאז נוהלו אחריו חיפושים קדחתניים. המציל אושרי סויסה שעובד בחוף לידו הוא שהבחין בגופה במים העמוקים והיא נמשתה לחוף.

האירוע החל סמוך לשעה 20:00. שלושה נכנסו למים בקטע שבין חוף אורנים לחוף לידו לאחר סיום עבודת המצילים. הם החלו להיסחף ולטבוע. מצילים שהיו בתורנות פטרול מיהרו למים והצליחו לחלץ בשלום שניים מתוכם, אך השלישי נעלם.

למקום הוקפצו כוחות של משטרה, שיטור ימי, חיל הים ואנשי אגף החופים בעירייה שסרקו ביבשה, בים ובאוויר בניסיון לאתר את האיש, שהנחת העבודה הייתה שטבע.

גם הבוקר, שבת, נמשכו הסריקות. בחוף הוקם חפ"ק בפיקודו של ממלא מקום מפקד תחנת אשדוד, רפ"ק דודו תורג'מן, ובהשתתפות מתנדבי יחידת הצוללנים של מערך החילוץ במשטרה, עובדי אגף החופים באשדוד, צוותי חילוץ של מערך הכבאות וההצלה וחיל הים בליווי מסוק משטרה שחג ממעל..


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מהמשטרה נמסר לפני שעה קלה: "בהמשך לחיפושים הנרחבים שערכה משטרת ישראל מאתמול בערב, אותרה לפני זמן קצר גופתו של הגבר שנסחף לים וטבע".

 

פאראמדיק מד"א איגור ארטל סיפר לפני זמן קצר: "כשהגענו לחוף, סימנו לנו להגיע סמוך לסוכת המציל. סיפרו לנו, שהמציל הבחין בגבר צף במים מחוסר הכרה, במרחק של עשרות מטרים מהחוף ומשה אותו לחוף בעזרת אופנוע ים. ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר