טלי פינסקי שלכדה את הגנב. צילום: דוברות עיריית אשדוד

הציוד של הגולשים נגנב בחוף, והוחזר לאחר לכידת הגנב

שני צעירים התלוננו כי נגנב להם תיק עם מפתחות רכב, פלאפונים וכסף כאשר גלשו בים. שילוב בין מוקד רואה 106 לעובדי הביטחון בשטח הביא ללכידה מהירה של הגנב והחזרת הציוד לצעירים

פורסם בתאריך: 7.7.20 13:19

     

במהלך סיור של הביטחון העירוני בחופים, ניגשו שני גולשים צעירים לטלי פינסקי, סיירת בביטחון העירוני ולקב״ט במחלקת הביטחון העירוני- דודו להבה, וטענו כי נגנב להם תיק עם מפתחות רכב, פלאפונים וכסף כאשר גלשו בים.

צוות הביטחון החל לפעול במיידית ופנה למוקד 106- מוקד רואה אשר נמצא עם פריסה של 600 מצלמות ברחבי העיר וגם בחופי הים. צוות הביטחון העירוני מיקד את משה פרץ- מנהל שולחן התצפיתנים, ותחם את מיקום האזור שבו החשוד הסתובב ע״פ תיאור המתרחצים. פרץ מהמוקד העירוני העביר את הסרטון לאחור ומיד הבחין בחשוד שלכאורה גנב את הציוד של הנערים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר מכן, חזר פרץ למצלמות ומיקם אותם על המרחב שהוגדר על ידי הצוות במטרה לזהות את הגנב. החשוד זוהה על ידי המוקד הרואה שמיד מיקם את עובדי הביטחון העירוני לנקודה בה נמצא החשוד, שמיד נתפס.
למקום הוזעקו שוטרי משטרת אשדוד ותוך כדי ההמתנה סיפר החשוד היכן נמצא הציוד שגנב. עובדי סיירת הביטחון העירוני ניגשו למקום והחזירו אל את הציוד שנגנב לצעירים שהופתעו מהטיפול המהיר וגם שמחו שכעת יוכלו לחזור לביתם שבגוש עציון.
בצילום -טלי פינסקי שלכדה את הגנב

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר