עיריית אשדוד. צילום: דור גפני
בניין עיריית אשדוד. צילום: דור גפני

עיריית אשדוד: בעקבות התפשטות הנגיף – אין קבלת קהל; רופא ואחות בביה"ח נדבקו

בביה"ח אסותא אשדוד מאושפזים 12 חולי קורונה. מניין הנדבקים באשדוד הגיע הערב, מוצאי שבת, ל-970

פורסם בתאריך: 4.7.20 22:58

     

בעקבות ההחמרה בנתוני ההדבקה ועל מנת לשמור על רציפות תפקודית של העירייה ויכולתה לספק שירותים חיוניים לתושבים, בניין עיריית אשדוד ויתר מוסדות העירייה יסגרו לקבלת קהל מיום ראשון ה-5/7/20 ועד להודעה לחדשה. כך נמסר הערב, מוצ"ש.

בעירייה מוסרים, שכל השירותים המשרדיים יינתנו באמצעים דיגיטליים – בטלפון, במייל או בפקס, ואין צורך להגיע לעירייה. במקום בו יש הכרח להגיע פיזית, הוא יתבצע אך ורק לאחר תיאום תור מראש.

העובדים, נמסר עוד, יגיעו לעבודה כרגיל. נכון לעכשיו. נזכיר שלאחר ההתפרצות הראשונה בחודש מרץ נשלחו מאות עובדי עירייה הביתה, בעיקר על חשבון ימי חופשה. זאת, כדי לצמצם התקהלויות ולהוריד סיכוי להדבקה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הכניסה לבניין העירייה תותר רק למוזמנים ותתבצע רק לאחר העברת שמות המוזמנים יום קודם למנהל הבית או לנציג בכל מבנה עירוני שיפקח על כניסת המורשים. שימו לב, הכניסה לבניין העירייה תתאפשר רק בחתימה על הצהרת בריאות, מדידת חום ובעטיית מסכה לכל אורך השהייה.

ניתן להיכנס ל: http://bit.ly/שירותים_בקליק

פילוח החולים הפעילים לפי שכונת מגורים בעיר נכון להערב:

בתוך כך בבית החולים אסותא אשדוד אסרו על הצוותים הרפואיים להשתתף באירועים חברתיים, זאת לאחר שרופא ואחות, מטיפול נמרץ ומהמיון, נדבקו בנגיף קורונה והוכנסו לבידוד ביתי. בבית החולים מאושפזים כעת 12 חולים במחלקת קורונה, אחד במצב בינוני והיתר – קל.

בבית החולים הוחלט כי אנשי צוות רפואי ששהו במחיצתם ושלא נמצאו חיוביים לקורונה, יוכלו להמשיך בעבודתם כפוף לנהלים מחמירים ובדיקות קורונה יומיות.

מנכ"ל בית החולים אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים: "בית החולים פועל בכל הכלים העומדים לרשותו על מנת למנוע התפשטות נגיף הקורונה וזכת מתוך אחריות ודאגה לשלום מטופליו ובטחון הצוותים הרפואיים שלו. נמשיך להעניק את הטיפול הטוב והבטוח ביותר כפי שעשינו עד כה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר