סגירת מעגל שכזאת: שני ויעקב השבוע ביום כלולותיהם. צילום: momentos shai & itay

איך שגלגל מסתובב: עזר לה כשנתקעה עם פנצ'ר והשבוע הם התחתנו

זה התחיל בפנצ’ר ברכב, המשיך בשיחה שהגיעה בטעות ונגמר השבוע בחתונה. שני כהן מאשדוד נישאה לבחור שלפני שנה חילץ אותה לאחר שנתקעה עם מכוניתה בלילה גשום אי שם בצפון. לזה באמת אפשר לקרוא סגירת מעגל

פורסם בתאריך: 2.7.20 21:43

     

שני כהן מאשדוד לא ציפתה שאת בחיר ליבה היא תכיר בלילה גשום, עם שני פנצ’רים בגלגלים, רחוקה מאות קילומטרים מהבית. אך לאהבה, כמו שאומר אותו משפט ידוע, חוקים משלה, ואולי גם לגורל.

ביום שני השבוע שני נישאה ליעקב מזרחי באולמי טרויה, מוקפים משפחה וחברים. שני, 27, בתם של אליס, עובדת נמל אשדוד ושל ברנרד, המציל המפורסם בחופי הים של אשדוד, נתקעה באפריל אשתקד בשעת לילה מאוחרת באחד מכבישי הצפון עם פנצ’ר בגלגלי המכונית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעוד היא מחפשת פתרון וישועה, פנתה טלפונית לעמותת ידידים בבקשה לסיוע. בטעות, הקריאה הגיעה אל יעקב מזרחי, 28, מתנדב ותיק של עמותת ידידים בסניף תל אביב. על אף כי ללא ספק היה מדובר בטעות, יעקב התקשר לשני, ובתום שיחה קצרה הודיע כי הוא נוסע לצפון, לסייע לה.

הנסיעה הארוכה לא הפריע לו, וכשפגש את שני החליף לה את שני הגלגלים התקולים. השיחה בין השניים, על כביש שכוח אל באמצע הלילה, פרחה, הניצוצות כבר נדלקו, וכמובן שאת המספר שלה שמר משה בנייד. כשנה יצאו ביחד בני הוזג, והשבוע, ביום שהיה גם יום ההולדת של שני, הם התחתנו על אף מגבלות הקורונה.

“האמת שהחתונה עצמה הייתה מדהימה”. מספרת שני כהן מזרחי. “זה היה אירוע קצת מצומצם, אנשים שבאו לחתונה לא באו לכבד אותנו הם באו לעשות לנו שמח, באו לאהוב אותנו ולחבק אותנו. אנשים ידעו באיזה לחץ היינו שרויים בתקופה האחרונה ופשוט באו לשמוח איתנו שזה קרה, ואת החגיגה הזאת של ההכרות בינינו”.

 

“הכרנו בדרך לא דרך, בעצם בדרך”, כתבה שני בפוסט תודה שפרסמה בפייסבוק.

מתברר שהפניה של שני באותו לילה גשום וסוער הגיעה למשה אלבז, מנהל מוקד צפון בידידים. הוא התכוון לשלוח אותה שוב לקבוצת המתנדבים. ממש בטעות הוא שלח את הקריאה לקבוצה המחוזית של מרכז הארץ במקום לזו של הצפון. השעה הייתה 2. יעקב מזרחי, מתנדב מסניף תל אביב, קיבל את הקריאה שהגיעה בטעות והחליט שהוא בודק אם הבחורה הסתדרה. אחרי טלפון קצר הוא מודיע למשה “אני יוצא בנסיעה מיוחדת לצפון, תשאיר לי את הקריאה הזו”.

ברנרד כהן, אביה של הכלה

משה אלבז, שבגלל הטעות הקטנה שעשה התגלגל המקרה עד לחתונה, התכבד לברך ברכה תחת החופה. אליו הצטרף לייזי שטרן, סמנכ”ל ידידים, שגם הוא כובד בברכה.
“שני ויעקב היקרים”, אמרו ההורים הנרגשים, “ריגשתם ולימדתם אותנו שאין מקרה בעולם, וכשאדם עושה טוב לשני הוא רק מרוויח. שיהיו לכם חיים מדהימים יחד”.

לשני ויעקב מסר חשוב בתקופה זו: “זה הזמן להירתם אני מזמינה אתכם לקחת חלק מארגון ידידים שעוזרים לאנשים 24 שעות בחסד. הייתי מאוד רוצה להוקיר תודה לארגון על העבודה שלו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר