באדיבות איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון

שת״פ מיוחד נרקם במטרה להתגבר על השריפות בשטחים הפתוחים

שת״פ ייחודי בין מכבי האש באשדוד, המשרד להגנת הסביבה, המשטרה הירוקה, רשות הטבע והגנים ואיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון

פורסם בתאריך: 28.6.20 16:43

     

שיתוף פעולה מיוחד רקם עור וגידים בין תחנת כיבוי אש אזורית אשדוד בהובלת ליהב יצחק קצין המבצעים, המשרד להגנת הסביבה, המשטרה הירוקה ואיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, במטרה להתגבר על תופעת השריפות בשטחים הפתוחים. בימים האחרונים התקיימה הדרכה מיוחדת בתחנת כיבוי אש באשדוד לצוותים של כיבוי אש ביחד עם המשטרה הירוקה ויחידת שריפת הפסולת של רשות הטבע והגנים, המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון.

המטרות של השת"פ הנ"ל: להתגבר על השריפות שפורצות בעקבות ערמות פסולת בשטחים הפתוחים, שנגרמות כתוצאה מפעילות פלילית של פרטים באזור. בעקבות הקטנת מקרים אלה לוחמי האש יוכלו להקדיש את כל זמנם עבור טיפול בשריפות במבני מגורים או שריפות שמסכנות את חיי אדם. מטרה חשובה לא פחות היא הקטנת הזיהום הסביבתי שנגרם כתוצאה מהשריפות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כעת, לוחמי האש שיגיעו לאזורי השריפה הספציפיים, יעבירו את המידע באופן מיידי למשטרה הירוקה ולאיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון והרט"ג, ואלו יוכלו להמשיך את הטיפול והדין מול המפגעים במטרה לעצור את הישנות השרפות במקום. במקרה הצורך אף ייפתח הליך פלילי כנגד האחראים לפסולת, מדובר על עבירה על חוק שמירת הניקיון תשמ"ד-1984.

מדובר על מקרים של שריפת גזם, פלסטיק, פסולת בניין ,אסבסט ועוד.
הדרכות דומות נוספות יתקיימו בימים הקרובים גם עם תחנת כיבוי אש אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר