סטודנטית במכללה. צילום: יובל קנר

מפגש חשיפה לסטודנטיות של SCE לתפקידי מהנדסות במשרד הביטחון

השבוע התקיים ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד מפגש חשיפה מקוון לתפקידי מהנדסות במשרד הביטחון. למפגש הוזמנו סטודנטיות להנדסה מכל המחלקות לשמוע הרצאות של בכירות במשרד הביטחון בנוגע לעבודה במשרד הביטחון, כיצד לגשת למכרזים ומהם תפקידי המהנדסות בארגון

פורסם בתאריך: 15.6.20 11:57

     

כחלק מתכנית SCE, המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, לפיתוח ושילוב נשים מהנדסות בתעשייה, התקיים השבוע מפגש מקוון בין סטודנטיות במכללה לבין בכירות במשרד הביטחון. מטרת המפגש הייתה להציג לסטודנטיות את התפקידים השונים במשרד כדי שלא יחששו להציע עצמן למכרזים של תפקידים שונים.

במפגש, השתתפו מירב עמיר בן אבי, ראש היחידה לניהול האיכות והממונה על השוויון המגדרי במשרד הביטחון, וורד ליטבק, מנהלת פרויקטים וראש חטיבת הפרויקטים באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מירב הציגה את פעילות משרד הביטחון ואת האופן שבו נשים יכולות להשתלב במסגרתו. היא הציגה את תפקידי המשרד, היתרונות בעבודה במשרד הביטחון ואת אגפי המשרד בדגש על מנהל הרכש, ההנדסה והבינוי, פיתוח ומחקר, היחידה למנהל ומעבר צה"ל דרומה ועוד.

מפגש הזום של הסטודנטיות עם המהנדסות

בהמשך הציגה ורד את סיפורה האישי. ורד, בוגרת המכללה תואר ראשון בהנדסת חשמל ותואר שני בתעשייה וניהול, סיפרה על החוויה האישית שלה כמהנדסת במשרד הביטחון ועל הסיפוק האדיר שיש לה מעבודתה. היא שיתפה כיצד החלה את דרכה בחברת אינטל וכיצד עברה במהלך השנים מתפקיד לתפקיד והתקדמה מחברה לחברה, צברה ניסיון, יצרה הזדמנויות, דחפה וסללה לעצמה את הדרך עד שהגיעה לאן שרצתה. לסיום, ניתנה הבמה לסטודנטיות מכל המחלקות במכללה ומשני הקמפוסים, לשאול שאלות, להתעניין ולקבל ייעוץ.

"עשרות סטודנטיות מאשדוד ובאר שבע נרשמו למפגש" סיפרה פרופ' דורית תבור, יועצת הנשיא להוגנות מגדרית במכללה. "יזמנו את המפגש כדי לדרבן את הסטודנטיות ולהציב מועמדות מהמכללה במגוון תפקידים במשרד הביטחון. המשרד הוא מקום עבודה שנתפס גברי ולכן נשים נמנעות מלגשת למכרזים. לשמחתי, מספר סטודנטיות כבר הגישו את מועמדותן למשרות שונות במשרד ובשבועות הקרובים יחלו בתהליכי המיון. אני מאחלת להן בהצלחה ובכל מקרה שישאפו רחוק ויבינו כי הן ראויות לכל משרה בכל מקום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר