צילום דני סבח
צילום אילוסטרציה. דני סבח

הורי התינוקת שטבעה וניצלה: "קיבלנו את הבת שלנו בחזרה"

זה כמעט נגמר באסון, אך 10 ימים אחרי שטבעה בבריכה הביתית והגיעה לבית החולים אסותא ללא דופק ומצבה היה קריטי, השבוע שוחררה התינוקת נועה חיה מאשדוד לביתה בריאה ושלמה

פורסם בתאריך: 13.6.20 21:36

     

שבוע וחצי לאחר שטבעה בבריכה הפרטית בחצר הבית של קרוביה ואושפזה במצב קריטי, שוחררה התינוקת נועה חיה מאשדוד מבית החולים.

התאונה שכמעט הסתיימה באסון כבד אירעה בשבת, 30 במאי, סמוך לשעה שבע בערב. לאחר בילוי משותף בבריכה בגינת בית הדודה באשדוד, נכנסו בני המשפחה פנימה. בשלב מסוים הבחינה האם שנועה איננה ושאלה את הסבתא האם היא איתה. משזו ענתה בשלילה זינקה האם לחצר ומצאה את בתה בת השנה וחצי במי הבריכה כשהיא מחוסרת הכרה. התינוקת כנראה יצאה מהבית בלי שאף אחד שם לב, נכנסה או נפלה לבריכה, וטבעה.

אחד הקרובים ושכנה החלו לבצע בה החייאה והיא פונתה לבית החולים אסותא אשדוד במצב קשה עם סכנה לחייה, כשהיא ללא הכרה וללא דופק. לא ברור כמה זמן הייתה התינוקת מתחת למים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בזכות הצוותים הרפואיים ולמרבה המזל מצבה של התינוקת הקטנה הלך והשתפר, היא שבה להכרה ולנשימה בכוחות עצמה. מצבה הוסיף להתייצב, והשבוע, לאחר שכלל תוצאות הבדיקות בעניינה חזרו תקינות, היא שוחררה למרבה השמחה הביתה בריאה ושלמה.

“הגענו אל בית החולים אסותא באשדוד לפני עשרה ימים, כשאנחנו שבורים, המומים ואבודים, כשכל שנותר לנו לעשות הוא להתפלל”, אמרו הוריה ביום רביעי. “הפקדנו את היקר לנו מכל בידי הצוות הרפואי והתפללנו לנס”, הוסיפו. “היום, אנו משתחררים הביתה אחרי שקיבלנו את הבת שלנו בחזרה, ואין אושר גדול מזה”.

 

“הנס הזה”, אמרו ההורים, “לא יכול היה לקרות לולא הימצאותו של בית החולים פה באשדוד, ויותר מכך, הימצאותו של צוות רפואי כה מסור ומיומן שעשה הכל בשביל להציל את חייה של בתנו.

"אנחנו מבקשים להודות במיוחד לד”ר נועה רוזנפלד, מנהלת מחלקת טיפול נמרץ ילדים, שליוותה אותנו לכל אורך הדרך, לד”ר מוטי עייני, שקיבל את נועה חיה שלנו בחדר המיון והיה שם ברגע הכי משמעותי בשביל להציל את חייה ולא עזב את בית החולים עד להתייצבות מצבה הרפואי לאחר 48 שעות, ולכל הצוות המדהים בראשות שרה כהן. אנו רוצים גם להודות לבני המשפחה המורחבת והחברים שלא הפסיקו לבוא, לשאול, להתפלל, לחזק ולסייע לנו ברגעים הקשים וברגעים השמחים. תודה שאתם חלק מהחיים שלנו”.

ד"ר רוזנפלד. צילום: עודד קרני

ד”ר נועה רוזנפלד. צילום עודד קרני

ד”ר נעה רוזנפלד מנהלת טיפול נמרץ והרופאה המטפלת, אמרה ביום רביעי: “המטופלת הגיעה לבת החולים במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת. לשמחתי הטיפול שהענקנו לה הביא תוצאות טובות ומהירות. אך המסר חייב להיות דרישה מכולנו לגלות זהירות ייתר בכל הקשור למפגש בין בריכות, ים וילדים. זו האחריות שלנו”.

במשפחתה של נועה הקטנה הוסיפו: “זהו נס גדול, ללא הימצאותו של בית חולים באשדוד היינו היום עלולים להימצא במציאות אחרת וטרגית. אנו רוצים להודות לצוות הרפואי שעשה מעל ומעבר. אנו חבים להם המון”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר