גלישת סאפ. צילום ארכיון: דודו קקון

גלישת סאפ למטרת החזרת הבנים הביתה

׳המטה החברתי להשבת הבנים' ממשיך בשורה של פעילויות מרובות פעילים ותומכים במטרה להשיב את הבנים ארצה דווקא עכשיו. ביום שישי הקרוב בשעה 08:00 בבוקר, יתכנסו כאלף גולשי סאפ בחוף באשדוד ויפליגו לאורך מסלול של 5 ק"מ, לכיוון עזה ובחזרה

פורסם בתאריך: 9.6.20 18:25

     

'המטה החברתי להשבת הבנים' ממשיך בשורה של פעילויות מרובות פעילים ותומכים במטרה להשיב את הבנים ארצה דווקא עכשיו, המטה מרכז מאמצים בקמפיין ההחזרה מתוך כוונה לנצל את התזמון העכשווי, בצל הקורונה, בעקבות פנייתו של החמאס לסיוע הומינטארי בעזה בתמורה לשחרור הבנים.

בשבוע שעבר הוצב המיצג 'חלל שקוף', של דורון תורג'מן, חבר לצוות של הדר גולדין, ברחבת כיכר 'הבימה'. לאחר מכן, ביום חמישי האחרון פגשו חברי המטה את שר הביטחון, בני גנץ, בלשכתו בקריה. השר הביע את תמיכתו בהמשך פעילויות המטה 'לטובת סדר היום הציבורי, המשפחות והחברים הלוחמים', מאז 2014 נמצאים סגן הדר גולדין, סמ"ר אורון שאול והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד בידי חמאס ברצועת עזה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ביום שישי הקרוב, 12.6.20, בשעה 08:00 בבוקר, יתכנסו כאלף גולשי סאפ בחוף באשדוד ויפליגו לאורך מסלול של 5 ק"מ, לכיוון עזה ובחזרה.

ראש המטה החברתי להשבת הבנים, סרן במילואים, מור חאייק: "מזמינים את הציבור הרחב להגיע, לתמוך ולהכות גלים. כולנו נלחמים באינטנסיביות שוחקת כדי לדמוע. אנחנו יודעים שלא יהיו פה צהלות שמחה וחגיגות ניצחון ביום שבו יושבו אורון והדר לקבר ישראל והביתה. אך אנחנו משתוקקים ליום הזה, לבכי הכבד שילווה אותו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר