מערכת ניטור התנועה viisights

עיריית אשדוד פורצת דרך

עיריית אשדוד מטמיעה את טכנולוגיית הבנת ההתנהגות של חברת viisights המבוססת על בינה מלאכותית כדי לחזק את ביטחון ובטיחות תושביה

פורסם בתאריך: 3.6.20 12:08

     

viisights משיקה מערכת לניטור תנועה לערים חכמות באשדוד על גבי פלטפורמת Metropolis של חברת NVIDIA העולמית. עיריית אשדוד מטמיעה את טכנולוגיית הבנת ההתנהגות של חברת viisights המבוססת על בינה מלאכותית כדי לחזק את ביטחון ובטיחות תושביה.

חברת viisights (ויסייטס) המספקת מערכות הבנה אוטומטית של תוכן וידאו המוזרם על ידי מצלמות אבטחה בזמן אמת, המבוססות על בינה מלאכותית, הודיעה היום כי הטמיעה מערכת ניטור תנועה לערים חכמות בעיר אשדוד, המבוססת על פלטפורמת NVIDIA Metropolis לאנליטיקות וידאו חכמות. באמצעות שימוש במעבדים הגרפיים של NVIDIA וב- DeepStream SDK מתוך פלטפורמת Metropolis של NVIDIA, מערכת ניטור התנועה החדשנית של viisights יכולה לספק פתרונות בעלי עלות-תועלת גבוהה לניתוח של מאות עד אלפי ערוצי וידאו בזמן אמת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המערכת החכמה של viisights שהוטמעה באשדוד(העיר החמישית בגודלה בישראל) מספקת הבנה מתקדמת של אירועי תנועה מערוצי וידאו חיים על ידי ניטור צמתים, רחובות ושדרות. הדבר מאפשר לרשויות מקומיות לטפל במהירות באירועים בעלי עניין, כגון תאונות דרכים, הפרעות לתנועה (לדוגמא, רכבים עוצרים באמצע צומת או על מדרכה), מפגעי תנועה (לדוגמא, אנשים יוצאים ונכנסים לרכבים באיזורים מסוכנים), לנטר זרימת תנועה ולספק סטטיסטיקות שונות. הטכנולוגיה של viisights שומרת על פרטיות הציבור בכך שהיא מזהה דפוסי התנהגות כלליים בלבד של יחידים, קבוצות, רכבים וזרימת תנועה. היא איננה מזהה פרטים מזהים כגון פנים או לוחיות רישוי.

"הפרוייקט הזה מדגיש כיצד ערים כמו אשדוד יכולות להגביר את הבטיחות, התנועה ואיכות החיים של תושביהן באמצעות מערכות עדכניות וחדשניות לניטור תנועה על-ידי ראייה ממוחשבת (computer vision) המבוססת על בינה מלאכותית", כך אמר אסף בירנצוייג, מייסד-שותף ומנכ"ל viisights. "יכולות ניטור התנועה של viisights מבוססות על הטכנולוגיה המהפכנית שפיתחנו להבנת וידאו שעוזרת לניתוח מאות עד אלפי ערוצי וידאו של תנועה בזמן אמת ומתן התראה על מצבי תנועה מסובכים להבנה כגון תאונות, מפגעים, וחיזוי וניהול פקקי תנועה. אנו רואים בפרוייקט הזה דוגמא לכיצד עיר יכולה להיות באמת חכמה ומתן תוקף לביקוש הגובר לפתרונות הבנת התנהגות שאנו מספקים".

טכנולוגיה חדשנית זו של viisights, הראשונה בתחומה, עוזרת לרשויות מקומיות להבטיח את זרימת התנועה, למנוע חסימות ופקקים ולטפל במפגעי תנועה, תוך חיזוק תפקידה של הרשות המקומית בשמירה על חיי וביטחון תושביה; מעניקי עזרה ראשונה ומגיבים ראשונים יכולים להגיע לאירועים מסכני-חיים במהירות רבה יותר, להפחית בחומרת פציעות, להציל חיים ולטפל בסיכונים בתנועה ועוד.

"אנו מאוד גאים להיות בחזית הפיתוח של ערים חכמות בהיותנו העיר הראשונה בישראל שמגדירה ומשתמשת בטכנולוגיית זיהוי התנהגות לטובת תושבי אשדוד", אמר גמליאל אדרי, מנהל יחידת הטכנולוגיה ומצלמות האבטחה של העיר אשדוד. "המערכת של viisights מחזקת את היכולות שלנו להבטיח את בטחונם ובטיחותם של תושבינו ואף להציל חיים. אנו מצפים בכליון עיניים להרחיב את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם viisights לחלקים אחרים בעיר".

"באשדוד כבר מוצבות במרחב הציבורי כ- 600 מצלמות המשדרות און ליין לחדר הבקרה ותוך שנה מספר המצלמות יגדל. עיריית אשדוד משקיעה רבות בפיתוח והטמעת פיתוחים טכנולוגיים המאפשרים שליטה ובקרה על המרחב הציבורי תוך צמצום זמנים ושדרוג ביטחון התושבים. אנחנו שמחים להיות העיר הראשונה בישראל שמטמיעה את מערכת ניטור התנועה של ויסייטס המבוססת על פלטפורמת מטרופוליס של חברת נבידיה העולמית". מסר ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד.

אודות viisights –
Viisights הוקמה לקראת סוף שנת 2015 בידי אסף בירנצוייג (מנכ"ל), מנשה רוטשילד (מנהל מוצר), אמג'ד עכאוי (סמנכ"ל טכנולוגיות) וסיימון פולק (מדען ראשי), שאליהם חברה מנהלת הפיתוח העסקי מאיה שייר.
החברה צמחה בחממת הסטארט-אפים "thetime" והיום מושקעת על ידי קרן Firstime”" מקבוצת "thetime". החברה גייסה עד היום כ- 14 מיליון דולרים. שמתוכם הגיוס המשמעותי ביותר היה לפני חמישה חודשים ובו גייסה החברה 10 מיליון דולרים.

החברה מעסיקה 20 עובדים, ומשרדיה ממוקמים בתל אביב.
וייסייטס הינה חברה המפתחת מערכות וידאו-אנליטיקה הפועלות בזמן-אמת ומבוססות על גישה חדשנית של הבנת התנהגות בתוכן וידאו המוזרם על ידי מצלמות מעקב.

החברה מספקת מערכות מבוססות בינה מלאכותית להבנת התנהגות לערים בטוחות וחכמות, מבנים חכמים, מוסדות פיננסיים ובנקאיים, תשתיות קריטיות, מרכזי תחבורה ציבורית ותחבורה שיתופית ואוטונומית.
וייסייטס שמה לה למטרה למנף טכנולוגיית בינה מלאכותית המדמה הבנה אנושית של חיזוי דפוסים על מנת ליצור מערכות בינה אוטונומיות לחלוטין המסוגלות לחזות אירועים.

וייסייטס רתמה את הכוח של בינה מלאכותית כדי להביא את טכנולוגיית הבנת-ההתנהגות לסרטוני אבטחה ולמעשה לכל ערוץ וידאו. מוצר הדגל שלה viisights Wise,,מציע מגוון רחב של אפליקציות, הכולל: זיהוי אלימות ונשק, זיהוי התנהגות חשודה בהתאם לקונטקסט, הבנת התנהגויות קהלים, ניטור תנועה, בטיחות במקומות פתוחים וסגורים (כולל זיהוי אש ועשן), ואופטימיזציה של משאבים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר