צילום דני סבח
צילום אילוסטרציה. דני סבח

הבשורה המשמחת מאסותא אשדוד: התינוקת שטבעה בבריכה חזרה להכרה מלאה

מנהלת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים אסותא אשדוד: "התינוקת כעת בהכרה מלאה ומצבה מוגדר קל עד בינוני. זו ההזדמנות לקרוא להורים - גלו זהירות יתר בכל הקשור לבריכות וילדים. השילוב של השניים עלול להיות קטלני"

פורסם בתאריך: 2.6.20 15:51

     

בשורה משמחת מבית החולים אסותא אשדוד: התינוקת,, בת שנה ושלושה חודשים, שטבעה בשבת בבריכה בחצר בית בעיר – שבה להכרה מלאה. מצבה מוגדר כעת קל עד בינוני.

התאונה אירעה בשבת, בסביבות שבע בערב, בחצר הבית של בני משפחה, אצלם התארחה משפחת התינוקת, ברובע י"ז באשדוד.

ככל הנראה התינוקת הקטנה התהלכה, הגיעה עד לבריכה ונכנסה-נפלה אל המים בלי שמישהו הרגיש בכך. רק לאחר זמן מה, רגע אחד או יותר – הזמן במקרים שכאלה הוא קריטי – בני הבית הבחינו בה ומשו אותה החוצה במהירות. מצבה של התינוקת הקטנה היה בתחילה קשה עד כדי סכנת חיים. לאחר מכן הוא התייצב אך עדיין היה קשה והיא הורדמה והונשמה.

לאחר שמוקדם יותר היום חל שיפור במצבה עם הפחתת חומרי ההרדמה, החליטו הרופאים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד לפעול ולנסות להשיב להכרה מלאה את התינוקת.

לפני שעה קלה חזרה המטופלת להכרה מלאה וע"פ כל המדדים עד כה, מצבה מוגדר קל עד בינוני. היא מגיבה לסביבה ומזהה את בני משפחתה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר נועה רוזנפלד מנהלת היחידה לטיפול נמרץ ילדים ביה"ח אסותא אשדוד: "לפני שעה קלה החלטנו לנסות ולהחזיר את התינוקת להכרה מלאה. אנו שמחים שפעולה זו הצליחה. התינוקת כעת בהכרה מלאה ומצבה מוגדר קל עד בינוני.

"זו ההזדמנות לקרוא להורים", הוסיפה רוזנפלד, "לבקש ואף לדרוש, גלו זהירות ייתר בכל הקשור לבריכות וילדים. השילוב של השניים עלול להיות קטלני וכואב. שמרו על נפשות ילדיכם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר