צילום: קרן מעגלים

קרן מעגלים תסייע למפוטרי קורונה באשדוד לחזור למעגל העבודה

הזכאים יקבלו קורס הסבה או שדרוג מקצועי במימון המדינה

פורסם בתאריך: 2.6.20 12:06

     

מפוטרי קורונה, שאיבדו את משרתם בתקופה האחרונה, יהיו זכאים לקורס במימון המדינה, באמצעות "קרן מעגלים", שמטרתה להכשיר עובדי מקצועות שוחקים לשדרוג או הסבה תעסוקתית.

הקורסים ימומנו על ידי המדינה, באמצעות "קרן מעגלים", ללא כל השתתפות מצד העובד או המעסיק וזאת בתנאי שהעובדים עומדים בקריטריונים של הקרן: עובדים מעל גיל 50 ועד שנתיים לפני גיל פרישה לפי חוק; עובדים המועסקים לפחות 7 שנים ב ”מקצוע שוחק”: עובדים המועסקים ב"מקצוע שוחק" עם ותק של 20 שנה, יוכשרו ללא קשר לגילם: מפוטרים שהועסקו ב"מפעלים או בארגונים במצוקה" יהיו זכאים להכשרות בגיל 45 ו – 7 שנות ותק ב"מקצוע שוחק". מפוטרי קורונה יהיו זכאים להגיש את בקשתם עד מלאת 6 חודשים ממועד פיטוריהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הקורסים מתקיימים במכללות הפרוסות ברחבי הארץ, ובמגוון רחב של תחומים מקצועיים. באשדוד הקורסים יחלו מחודש יוני במקצועות הבאים: מדריכי טיולים בחו"ל, יבוא יצוא וסחר בינלאומי, נהג רכב ציבורי עיוני, הנה"ח 1+2, מזכירות רפואית, חשמלאי מוסמך מקוצר, בדיקת תוכנה QA ועוד.

למידע מלא אודות זכאות וקורסים: https://www.magalim.org.il/.

יפה ויגודסקי, יו"ר קרן מעגלים: "תקופת הקורונה הובילה לשיא של אבטלה. מציאת עבודה חדשה קשה לכל מפוטר, קל וחומר בגילאים מבוגרים. מגוון הקורסים של הקרן יאפשרו להם לרכוש ידע שיסייע להם למצוא עבודה ויעניק להם אופק תעסוקתי עד לגיל הפרישה ומעבר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר