בית הזיקוק ״פז״ אשדוד. צילום: אילן אסייג

מאבטח מאשדוד תובע את בתי הזיקוק: טוען שנפל לבור ונחבל קשות

בן 28 מאשדוד שנפל במסגרת עבודתו בבתי הזיקוק בעיר תובע מאות אלפי שקלים מ ״פז בתי זיקוק״ באשדוד ומחברת האבטחה

פורסם בתאריך: 17.5.20 11:00

     

מאבטח בן 28 מאשדוד שנפל במהלך עבודתו בבתי הזיקוק בעיר תובע מאות אלפי שקלים מ ״פז בתי זיקוק״ באשדוד ומחברת האבטחה.

לפי כתב התביעה שהוגש בימים אלה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, לפני כ-4 שנים בעת שביצע בדיקה ביטחונית למכלית דלק, נפל לבור הבדיקה הדרומי בבית הזיקוק עת קרסה רשת הברזל האחרונה של הבור עליה עמד וכתוצאה מכך נחבל בחלקי גופו.

בא כוחו טוען בתביעה כי אם חברת פז וחברת האבטחה היו פועלות בזהירות הנדרשת ודואגות לסביבה בטוחה היו מתקינות את רשתות הברזל בצורה בטוחה, מסלקות את רשת הברזל הפגומה או דואגות לספק אמצעי הגנה לנפילה ומעקה בטיחות, או היו מפקחות כראוי על העבודה ודואגות להעסקת ממונה בטיחות, המאבטח לא היה נפגע וניתן היה למנוע את תוצאת התאונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לפי כתב התביעה כתוצאה מהתאונה המאבטח שנחבל בגב ובעורף, פונה ממקום התאונה באמבולנס לחדר מיון במרכז רפואי קפלן לקבלת טיפול רפואי ראשוני, החל לסבול מכאבי ראש ועורף, מכאבים, רגישות והגבלה בתנועת הגב, מכאבים, רגישות והגבלה בתנועת המותניים.

לטענת בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, בעקבות התאונה והשלכותיה יתקשה המאבטח מאוד להשתכר ולהתפרנס כשאר בני גילו הבריאים. בעקבות התאונה הופסקה עבודתו בבתי הזיקוק.

עו"ד דותן לינדנברג. צילום: שירן ולק

מומחה לכירורגיה אורתופדית מטעם התביעה, אשר בדק את הצעיר ביום 24.4.20, קבע בחוות דעתו, כי כתוצאה מהתאונה נותרה למאבטח הצעיר, נכות לכל החיים בשיעור של 15% – בגין הגבלה בתנועות המותניים.

לפני התאונה, כך נטען, הצעיר היה אדם בריא, אשר תפקד היטב בביתו ומחוצה לו בעבודתו הפיזית והקשה כמאבטח בבתי הזיקוק ובשל התאונה ותוצאותיה הקשות, חרב עליו עולמו. הנאתו מהחיים ואיכות חייו נפגעו קשות והוא הפך, באחת, לשבר כלי. והוא מתקשה בכל פעולה בסיסית שעליו לבצע. לכן הוא תובע לקבל פיצוי עבור הפסדי שכר, תנאים סוציאליים ופנסיה , כאב וסבל, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה מוגברות.

טרם הוגש כתב הגנה. ״פז בתי זיקוק״ בחרו לא להגיב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר