סמ"ר בתאל אביזרט. צילום: דובר צה"ל

חיילת מצטיינת מח"ט נוספת מאשדוד: בתאל אביזרט

סמ"ר בתאל אביזרט המשרתת כרס"פית בגדוד אריות הירדן קיבלה השבוע תעודת הצטיינות לכבוד יום העצמאות ממח"ט הבקעה והעמקים

פורסם בתאריך: 6.5.20 17:35

     

סמ"ר בתאל אביזרט מתגוררת בעיר אשדוד ומשרתת כרס"פית בגדוד אריות הירדן. בתאל קיבלה השבוע תעודת הצטיינות לכבוד יום העצמאות ממח"ט הבקעה והעמקים.

"התגייסתי ב2018 לגדוד אריות הירדן בחטיבת הבקעה והעמקים" היא אומרת ומוסיפה: "מאוד רציתי להיות לוחמת בחטיבה ולשרת שירות משמעותי. זה החינוך שקיבלתי מהבית, כל אחיי שירתו כלוחמים: באגוז, בגולני ובחיל הים. לאורך השירות שלי קיבלתי מהם טיפים ותמיכה. אחרי 8 חודשים של טירונות והכשרה יצאתי לקורס מכים, הייתי מ"כית טירונים ולאחר מכן הסמלת שלהם בגדוד. לאחר מכן עברתי לתפקיד רס"פית. תפקידי הוא לדאוג לחיילים בתחום המשמעת והלוגיסטיקה: לציוד, לאוכל ולמדים. אני מאוד מחוברת לחיילים בפלגה, רובם היו חיילים שלי כשהייתי מ"כית וסמלת וגם רוב המ"כים."


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




סמ"ר בתאל אביזרט. צילום: דובר צה"ל

"התרגשתי לקבל את תעודת ההצטיינות מהמח"ט, כי אני אוהבת את התפקיד והשירות שלי וחשוב לי למלא אותו על הצד הטוב ביותר. אחת הסיבות למוטיבציה שלי היא ממפקדי הגדוד, המפקדת שלי היא מצוינת ומלאת נתינה והשקעה, ומהווה לי דוגמא אישית בכל דבר.

גדוד אריות הירדן הוא גדוד מקצועי שממלא משימה חשובה, אני מאמינה גם בשירות המשותף בלוחמה. כשפיקדתי על טירונים היה לי חשוב להיות איתם פתוחה, לשים דגש עליהם ועל המוטיבציה שלהם לשרת בגדוד ולא על הדיסטנס והפערים בינינו כמפקדת מול טירונים. חייל אחד עליו פיקדתי נמצא עמי בקשר טוב עד היום ומזכיר לי שהשפעתי עליו להשאר לשרת בגדוד, למרות שבהתחלה לא רצה להגיע לכאן, אלא רק למג"ב. אלו רגעים שמסבים לי אושר וסיפוק."

מדברי מח"ט הבקעה והעמקים, אל"ם בצלאל שנייד:
"החיילים שבחרתי שיקבלו תעודת הצטיינות הם החיילים שממלאים את משימתם, ומעבר לה, חושבים על הזולת, מגדילי ראש ומרחיבי מחשבה. אני מוקיר תודה לכם ולמשפחתכם ובתי הספר בהם גדלתם, הם אלו שהשרישו בכם את ערכים אלו מילדות, ומפקדיכם בצבא רק המשיכו את עבודתם. תעודת ההצטיינות מעידה על עברכם ומחייבת אתכם להמשך. אני גאה בכם."

מדברי סרן שירה כוכבי, מ"פ באריות הירדן, המפקדת של בתאל:
"בת אל היא חיילת מיוחדת במינה שעושה את תפקידה מעבר למוטל עליה, מהווה דוגמה ומופת לכל המפקדים ולכל חבריה ועל כך מצטיינת מאוד ולוקחת חלק בהובלת הפלגה."

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר