שירי בנג'ו- מצטיינת מחט אפרים. צילום: דובר צה"ל

חיילת מצטיינת ורקדנית היפ הופ: הכירו את שירי מאשדוד

שירי בנג'ו, שגרה באשדוד ומשרתת כאחראית תיאום מלאי, זכתה ביום שני האחרון לקבל תעודה בטקס מצטייני מח"ט אפרים

פורסם בתאריך: 6.5.20 14:21

     

ביום שני האחרון (04.05.20) נערך טקס מצטייני מח״ט אפרים ליום העצמאות. הטקס, שנערך במתכונת מצומצמת עקב נהלי הקורונה, שודר גם במתכונת "לייב" על מנת לאפשר למשפחות המצטיינים לראות את הטקס ולצפות בקרוביהם שקיבלו מצטיין מח"ט.

אל"ם יפתח נורקין, מח"ט אפרים, אמר: "השנה אנחנו מציינים את טקס המצטיינים במתכונת קצת אחרת, אך חגיגית ומרגשת לא פחות. במעמד הזה נוקיר את תודתנו לחיילים, לנגדים ולקצינים שפועלם משמש דוגמא ומופת לנו ולחברה כולה. צה"ל נשען על מפקדים וחיילים איכותיים. עלינו להבין את גודל המחוייבות והאחריות שעל כתפינו, ולהמשיך לשמש דוגמא ומופת לחברה כולה".

בפנייתו לחיילים המצטיינים הוסיף: "מצטיינים יקרים, המשיכו לשאוף למצויינות – לא לשלמות. זכרו כי זו היא דרך חיים ואין לי ספק שתגיעו רחוק".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בין החיילים המצטיינים נמצאת גם רב"ט שירי בנג'ו מאשדוד, שמשרתת כאחראית תיאום מלאי. שירי רוקדת היפ הופ ודואגת להמשיך לרקוד גם במהלך התפקיד. בשני האחרון זכתה בתעודת הצטיינות.

"אני מנסה כמה שיותר לשלב בין הריקוד, שהוא התחביב שלי, לבין השירות הצבאי", היא אומרת, "חשוב לי לעשות את מה שאני עושה בצורה הכי טובה ולעשות זאת עם חיוך. התרגשתי לשמוע שאני מצטיינת מח"ט, בהענקת תעודת ההצטיינות הבנתי את המשמעות בקבלת ההצטיינות, היה לי נחמד לקבל הערכות וחיזוקים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר