אסון בדרך הביתה: רונית שרון ז"ל. צילום: הבן, שרון נשיא

אסון בדרך הביתה: רונית מאשדוד נהרגה בתאונה

רונית, אם לארבעה וסבתא לשישה, קיפחה את חייה בתאונה שאירעה ליד רהט. משפחתה: "אהבה את החיים, שנקטעו למרבה הצער באכזריות ברגע אחד"

פורסם בתאריך: 30.4.20 21:39

     

רונית שרון, בת 68 מאשדוד, נהרגה הבוקר בתאונת דרכים מחרידה כשהייתה בדרכה הביתה לאחר ביקור אצל הבת.

שרון, לשעבר הנשיא, שהתאלמנה פעמיים, הותירה ארבעה ילדים ושישה נכדים. היא עלתה לארץ עם משפחתה מצרים כשהייתה בת 4, לאחר שברחו מהפרעות. שנים רבות עסקה בהוראה ולימדה בין השאר מחשבים ומדעים.

במשפחתה של רונית סיפרו על "אישה פעילה ושמחה, עסוקה בחוגי קרמיקה, ציור וברידג', נסעה, טיילה ורקדה, אהבה את החיים והחיים אהבו אותה, אהבה אנשים ואנשים אהבו אותה. חייה נקטעו למרבה הצער באכזריות ברגע אחד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הבוקר יצאה רונית מביקור אצל בתה במושב פעמי תש"ז לכיוון אשדוד. כשנסעה במכוניתה בכביש 293 ליד מושב שדה צבי שמצפון לרהט, לקראת השעה 9 וחצי, אירעה התאונה הנוראה שבה היו מעורבים שתי משאיות ורכבה של שרון. רונית נהרגה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

זירת התאונה הבוקר. צילום: דוברות זק"א

פראמדיק מד"א גיא שדה סיפר: "ראינו את אחת המשאיות שסטתה מהכביש והחציר שהובילה התפזר. בסמוך עמדה משאית נוספת והרכב הפרטי היה בשוליים. אישה כבת 70 שהייתה ברכב הפרטי נמצאה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. נהג אחת המשאיות שנלכד חולץ במצב בינוני. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ יחד עם שני נפגעים נוספים שהתהלכו בזירה, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים במצב יציב".

הלוויתה של רונית שרון תתקיים מחר, שישי, בשעה 11. היא תיטמן בחלקה הקראית בבית העלמין באשדוד. בהתאם למגבלות בשל משבר קורונה, רק 20 משתתפים יוכלו ללוותה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר