לסרי, בן עזרי וחקאני בבית העלמין הצבאי. צילום: יד לבנים אשדוד

ראש העיר, יו"ר ארגון יד לבנים באשדוד וסגניתו הניחו פרח בקברי חללי צה"ל

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, שלומי בן עזרי יו"ר ארגון יד לבנים באשדוד ועדנה חקאני סגנית יו"ר ביד לבנים אשדוד, הניחו פרח בקבריהם של כ-300 חללי צה"ל בחלקה הצבאית בבית העלמין באשדוד

פורסם בתאריך: 26.4.20 22:56

     

שלומי בן עזרי יו"ר יד לבנים אשדוד, אמר: "מדובר ביוזמה משותפת של עיריית אשדוד וארגון יד לבנים בעיר לחלוק כבוד לחללים ולמשפחת השכול לאור ההנחיות האוסרות על המשפחות השכולות לפקוד ביום הזיכרון את קברי הבנים. במהלך הנחת הפרח בכל קבר, ראש העיר קיבל סקירה על חלק מסיפוריהם של החללים הקבורים בחלקה הצבאית".

גם שלומי בן עזרי- אח שכול, עלה היום לקבר אחיו ולדבריו הוא פגש בבית העלמין מספר משפחות וחברים לנשק שהגיעו היום לפקוד את קברי החללים לאור ההחלטה שלא יתקיימו טקסים. כזכור המשפחות תודרכו להגיע ביחידות לפקוד את קברי הבנים לאור העובדה שלא יוכלו להגיע לבתי הקברות ביום הזיכרון.

מחר בשעה 19:45 יתקיימו ברחבי העיר 50 טקסים מקומיים, שניים בכל שכונה, במהלכם ידליקו משואות ובשעה 20:00 יתקיים טקס מרכזי בהשתתפות נציגי יד לבנים אשדוד, ראש העיר והשר יואב גלנט-נציג הממשלה. הטקס ישודר בדף הפייסבוק של עיריית אשדוד.

בן עזרי מסר: "אני קורא למשפחות השכולות ולתושבי העיר לצפות מהחלונות והמרפסות בטקסים השכונתיים ומזמין אתכם לצפות מחר בשעה 20:00 בטקס המרכזי שישודר בדף הפייסבוק של עיריית אשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר