מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות הקודם באשדוד. צילום פבל

גם באשדוד: לא יהיו השנה זיקוקים ביום העצמאות

לסרי: "לא יתקיימו מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות וגם לא מופעי בידור באמצעות משאיות שעוברות בשכונות העיר. ההשקעות הכלכליות צריכות להתמקד באוכלוסיית הקשישים, ברווחה, בסיוע לבעלי העסקים, בחינוך המיוחד. זהו צו השעה"

פורסם בתאריך: 23.4.20 10:15

     

על רקע המגבלות שהוטלו כדי להיאבק בהתפשטות מחלת קורונה לא ניתן לקיים את חגיגות ערב יום העצמאות המסורתיות. אין במות עם זמרים, אין מופעים, אין דוכני רחוב ואין התקהלויות.

באשדוד, כמו רשויות רבות נוספות, הוחלט שלא לקיים גם מופעי זיקוקים, שעלותם נעה סביב 100 אלף שקל. עלותו של ערב יום העצמאות בשנה רגילה בעיר, כולל תשלום לאמנים וסידורי אבטחה, מגיעה למיליון עד 1.5 מיליון שקל. את הכסף שייחסך אפשר יהיה לנתב למקומות יותר דחופים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ראש העירייה, ד״ר יחיאל לסרי, הודיע לפני זמן קצר, כי "בעקבות המצב הנחתי שהשנה לא יתקיימו מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות וגם לא מופעי בידור באמצעות משאיות שעוברות בשכונות העיר. אנו מבינים כי יש לסייע ככל שניתן לתושבי העיר שנפגעו ממשבר הקורונה. ההשקעות הכלכליות צריכות להתמקד באוכלוסיית הקשישים, ברווחה, בסיוע לבעלי העסקים, בחינוך המיוחד ועוד. זהו צו השעה וזה מה שנדרש מאיתנו בעת הזו. נחגוג השנה לצד המשפחה הגרעינית, בהרבה אהבה למדינת ישראל ובהצדעה לצוותים הרפואיים ולכל העוסקים במלאכה החשובה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר