לסרי וכרמי. צילום: דוברות עיריית אשדוד

לסרי לבעלי הפלאפל יובל כרמי: "גאים בך"

פורסם בתאריך: 22.4.20 19:52

     

ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי ביקר הבוקר את יובל כרמי האיש והפלאפל שריגש את המדינה.

לסרי: "יובל ובני משפחתו מוכרים לי שנים רבות, כמשפחה ציונית שורשית הנטועים עמוק בהוויה הישראלית. אחיו ממנהלי בתי הספר המוצלחים והמיתולוגיים של אשדוד, נהג לספר לי את קורות המשפחה, שבניה ובנותיה חונכו על ערכי הצניעות והפשטות, אהבת האדם והמדינה. כך אחיו יובל, ששמו הולך לפניו, לא רק כבעל דוכן פאלפל שמנת הפאלפל אצלו היא גם חוויה קולינרית שלמה, אלא גם כפטריוט ישראלי אמיתי.

"לאחרונה, אדם הקרוב אליי סיפר לי שלא מזמן, בדרך לביתו משירות מילואים לבוש במדי צה״ל, עבר דרך הדוכן של יובל. לאחר שהשביע את רעבונו במנת פלאפל הגונה, ביקש לשלם. יובל אמר לו: ״אצלי חיילים לא משלמים!״.

"זהו יובל, שכל רצונו הוא להמשיך להתפרנס בכבוד עם בנו העובד עמו בדוכן הפלאפל, אך כמו בעלי עסקים רבים, ניגף כלכלית בפני נגיף הקורונה ועולמו חרב עליו. זעקתו, היא זעקתם האותנטית של כל בעלי העסקים באשדוד ובמדינת ישראל, שכאשר הגיעה אליי בתחילת השבוע, דאגתי שאנשי אגף העסקים והתעשיה בעיריית אשדוד, יגיעו אליו מיידית וידריכו אותו בבניית פלטפורמה למכירת פלאפל במשלוחים. שאלתי היום את יובל, מדוע לא פנה אלינו בעיריה קודם שהתראיין? ״לא ידעתי שאתם מציעים כזה שירות״, ענה לי.

"לכן, ביוזמת סגנית ראש העיר שרון מרק – המחזיקה בתיק העסקים במועצת העיר – יצאו היום נציגי האגף לסיורים ברחבי העיר, להסביר ולייעץ אישית לבעלי העסקים כיצד להמשיך להפעיל את העסק תחת מגבלות ימי הקורונה.

"סיפרתי ליובל, שהחלטת הממשלה על פטור מארנונה לשלושה חודשים כבר מיושמת אוטומטית על ידינו באגף הגביה בעיריה ושאין צורך אף להגיש בקשה. ובנוסף לכך, סיפרתי לו, שאנו מגבשים בעיריה הקלות וחבילת סיוע עירונית, אותה נציג בקרוב. הוא שמח לשמוע זאת, והוסיף בקשה מפתיעה. ״שמעתי את הביקורת כלפי הזעקה שלי והטענות על כך שאינה אמיתית. ״אני מבקש ממך״, אמר לי. ״תכתוב בבקשה שאיני שופט אותם. הם בוודאי אנשים טובים, שנסחפו אחרי שמועות לא נכונות עליי, ויותר מכך תודיע בבקשה שאני מזמין אותם לבוא ולהכיר אותי ומי אני באמת. והפלאפל עליי כמובן״.

"כך, ללא תלונה או כעס על המתקפה עליו ברשתות החברתיות. האמת, התרגשתי שוב. והפעם מאצילות הנפש של יובל. תודה יובל היקר, בשם תושבי העיר ובעלי העסקים שהשמעת את קולם.

"אנו גאים בך ובמה שהינך מסמל עבור העיר שלנו, ובכלל עבור בעלי העסקים ברחבי המדינה, בימים הקשים האלה שהם ובני משפחותיהם חווים. בתקווה לימים טובים של שגרה בריאה וטובה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר