ערב יום השואה, הטקס המרכזי במשכןו לאמנויות הבמה. צילום: שמואל דוד
ערב יום השואה 2018, הטקס המרכזי במשכן לאמנויות הבמה. צילום: שמואל דוד

ערב יום השואה: יוצאים למרפסות, שרים וזוכרים

ברוח ימי משבר הקורונה התושבים נקראים להצטרף מהבית ומהמרפסת בשירת "אלי, אלי" הערב בשעה 19:30

פורסם בתאריך: 20.4.20 09:29

     

היום ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

באשדוד קוראים לתושבים לשיר את שירה של חנה סנש "הליכה לקיסריה" המוכר גם כ"אלי, אלי" בשעה 19:30. מי שיוכל יעשה זאת מביתו ומי שיוכל ייצא למרפסת. ברחבי העיר יוצבו 25 משמרות זיכרון של בני נוער.

ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי: "בימים אלו, אנו נאבקים בהתפשטות נגיף הקורונה תוך שמירה על בריאותנו. ערכי הערבות ההדדית והאחריות המובילים אותנו מתבטאים ביתר שאת בדאגה שלנו לבני הדור הוותיק בעיר, בהם שורדי ושורדות שואה, הנמצאים בסיכון גבוה.

במציאות המורכבת הזו, אנו מסייעים ביד אחת לכל תושב ותושבת הזקוקים לכך וביד השנייה ממשיכים לשמר את ערכינו כעם וכחברה. זיכרון בני עמנו שנספו בשואה וגבורתם הם חלק בלתי נפרד מחיינו ומלווים אותנו תמיד.

בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה יתקיימו ברחבי העיר 25 משמרות זיכרון בהשתתפות בני נוער מתנועות וארגוני הנוער של אשדוד, בהובלת תחום הנוער, החברה העירונית לתרבות ופנאי ואגף האירועים בעיריית אשדוד. זאת בנוסף לאירועי זיכרון בסלון וטקס מרכזי שיתקיימו גם הם באופן מקוון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בני הנוער במשמרות הזיכרון יעמדו בצמתים מרכזיות ברחבי העיר ויקריאו עדויות שורדי שואה, קטעי תפילה וישירו יחד עם תושבי העיר את השיר "ההליכה לקיסריה" (אלי, אלי) ואת ההמנון הלאומי, התקווה. אנו מזמינים אתכם להצטרף מהמרפסות בשעה 19:30 ביום שני, ולשיר יחד איתנו את "הליכה לקיסריה" (אלי אלי) ולאחריו את התקווה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר