חתן וכלה, רק לפני 8חודשים. תמונת הפרופיל בפייסבוק

חברים ומשפחה ליוו את רוקסנה בפעם האחרונה "בן אדם זהב"

הלווייתה נערכה בבית העלמין באשדוד בהשתתפות בני משפחה וחברים. האסון הכפול שפקד את המשפחה: רוקסנה נהרגה ביום הולדתה ה-30 ובעלה, ברוך במצב קשה מאוד בבית החולים. חברם של בני הזוג שנסע עימם, תושב אשדוד, נהרג גם הוא

פורסם בתאריך: 19.9.17 16:12

     

זו הייתה אמורה להיות חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת לרוקסנה ארונוב שחגגה 30 שנים. חבריה ובעלה שארגן עבורה את הערב, ודאג שישאר כהפתעה גמורה שרו לה "היום יום הולדת" במסעדה. זמן קצר לאחר מכן היא ושניים מחבריה נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 4 ובעלה, ברוך, נפצע קשה., אחד ממהרוגים תושב אשדוד כבן 32 ששמו טרם הותר לפרסום.

התאונה הקטלנית אירעה בין מחלף יבנה למחלף חולות כשמשאית פגעה ברוקסנה ובחבריה, לאחר שככל הנראה יצאו מהרכב לאחר שקרתה ביניהם לרכב נוסף תאונה. הלוויה כאמרו התקיימה בצהרי יום. שוחחנו שם עם כמה מחברותיה הקרובות: "היא הייתה בן אדם זהב, מלאך תמיד הייתה מחוייכת כמו אור תמיד עזרה לאחרים, תמיד היה לה חיוך שמרפא הכל, חלומות כמו לכל בחורה בגילנו ילדים עבודה. בחורה מיוחדת. תמיד היה לה חשוב שנשמור על קשר יצרה קבוצה שבזכותה נפגשנו כמה שזה אירוני גם עכשיו אנלנו נפגשים בזכותה".

נטע חברה נוספת של רוקסנה, סיפרה: "אנחנו חברות הרבה שנים היא הייתה מדהימה מלאה בשמחת חיים כל מה שרצתה זה להנות ולנצל את החיים אהבה מאוד את בעלה. תמיד רצתה להתקדם, הייתה מאבטחת ילדים בבית ספר אהבה את העבודה שלה. תמיד הייתה אמתית ודאגה למשפחה ולסובבים אותה. היא בת יחידה הם היו לבד עם הסבתא ויש שם חיבור חזק מאוד. ברוך במצב קשה מרגע שהכירו נתן את כל מה שיכל בשבילה היא מאוד אהבה אותו היה להם קשר מאוד יפה לא מגיע להם" סיכמה.


כך נראה הערב האחרון:

כאמור, שלושה צעירים נהרגו הלילה (שלישי) מפגיעת משאית בשולי כביש 4, סמוך למחלף חולות ליד יבנה. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה מאוד. נהג המשאית הפוגעת נפצע באורח קל. סביב השעה 03:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א מרחב איילון על חמישה הולכי רגל שנפגעו ממשאית. החמישה ככל הנראה יצאו ממכוניתם לאחר תאונה קלה בין שני כלי רכב, אז נפגעו ממשאית חולפת.

מחקירת המשטרה עולה כי במכונית הלקסוס השחורה שעצרה בשולי הדרך היו שני זוגות – אחד מהם, בעל ואישה מאשדוד שנישאו לאחרונה. הם שבו ממסיבת יום ההולדת של האישה, רוקסנה. ככל הנראה, לאחר מחלף יבנה לכיוון צפון התפתח עימות על הכביש בין נהג הלקסוס לבין נהג מכונית הפולקסווגן פאסאט שבה ישבו נהג ונוסע נוסף.

בשלב מסוים, החליטו הנהגים לעצור בצד כדי להתעמת. נהג הפולקסווגן עצר כאשר חצי מהמכונית בלטה לנתיב הימני וירד עם הנוסע. מכונית הלקסוס עצרה כמה מטרים לפניו. שני גברים ירדו ממנה. מעדויות שבידי המשטרה עולה כי בין הצדדים פרץ עימות חריף. כאמור, אחת הנשים שהיו במכונית הלקסוס יצאה לכביש כדי לנסות להרגיע את הצדדים. באותה השנייה פגעה משאית שעברה במקום בחלקה האחורי של מכונית הפולקסווגן ודרסה את כל חמשת הנהגים והנוסעים שהיו בכביש. מותם של האישה ושני הגברים נקבע במקום. בבית החולים שיבא נלחמים הרופאים על חייהם של שני פצועים קשה מאוד.

חגיגות יום ההולדת אמש

חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם במקום של שלושה מהולכי הרגל, שני גברים ואשה, כבני 25. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים תל השומר שני הולכי רגל נוספים שנפצעו באורח קשה מאוד, בן כ-20 ובן כ-30, עם פגיעה רב מערכתית, מורדמים ומונשמים. נהג המשאית הפוגעת נפצע באורח קל וטופל בידי הכוחות במקום. הצוות פינה לבית החולים קפלן ברחובות נוסעת שישבה באחת המכוניות ולקתה בחרדה.

חובש מד"א רן מנוסיס סיפר: "כשהגעתי למקום, המראה היה מזעזע. ראיתי שני כלי רכב פרטיים בשולי הכביש, ובמרחק של כ-50 מטרים מהם עמדה משאית עם פגיעות מעיכה מקדימה. על הכביש שכבו חמישה צעירים מחוסרי הכרה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר