שירותים דיגיטליים וגם אישיים בימי הקורונה צילום: עיריית אשדוד

שירותים דיגיטליים בימי קורונה

אשדוד עיר חכמה גם בתקופת הקורונה. תשאלו תושבים שמנצלים את השירותים הדיגיטליים על מנת לטפל בענייניהם מרחוק. עובדי הגביה: ישנה עליה במספר הפונים לקבלת שירותים מרחוק. אשדוד נערכה לכך מזמן והיום זה מוכיח את עצמו יותר מתמיד

פורסם בתאריך: 6.4.20 14:21

     

באגף הגביה רשמו לאחרונה לא מעט הצלחות במתן שירות מרחוק. "אם נשווה בין מרץ 2019 – חודש שיגרתי בימי שגרה, לבין מרץ 2020 – חודש של מגפה עולמית שאילץ אותנו להישאר בבתים, נמצא זינוק גדול בשירותים הדיגיטליים שאגף הגביה העניק לתושבים", אומרת מזל אבוטבול, מנהלת אגף הגביה, ומודה לעובדי האגף על השירות היעיל והיסודי הניתן לתושבים בימים הקשים הללו.

מזה זמן רב שעיריית אשדוד משקיעה משאבים וטכנולוגיות המאפשרות לציבור ליהנות משירותים דיגיטליים בלי להגיע למשרדי העירייה. השירותים המקוונים ניתנים במגוון תחומים ונוגעים כמעט בכל היחידות העירונית, אך בימים אלו של סגר ואיסור יציאה מהבית, יש משמעות ממשית לשירותים אלה, המאפשרים לתושבים לבצע פעולות, בירורים ותשלומים, ולחסוך מעצמם הרבה כאב ראש.

השירותים הניתנים ע"י אגף הגביה הם דוגמא בולטת לכך. "במרץ 2019 היו אלינו 740 פניות לשירותים מקוונים ואילו בחצי חודש מרץ השנה קיבלנו 1250 פניות לשירותים מקוונים, כאשר עד ה-12/3 עדיין קיבלנו קהל פרונטלי" מציינת אבוטבול ומדגישה כי "מדובר בעליה של 70%, בפניות דיגיטליות בהשוואה לאשתקד!". אחרי הטלפונים והמחשבים עומדים עובדי הגביה אשר מעניקים שירות מיטבי לפונים באמצעים מקוונים. הם מאזינים לפונים, מבררים פרטים, מנחים ומכוונים את התושבים להמשך פעילות ואם יש בכוחם הם גם פותרים בעיות בו במקום, באדיבות רבה. יעידו על כך המחמאות שהם מקבלים מתושבים שנהנו מהשירות ומבטיחים כי גם בימים של שגרה, הם ינצלו את הטכנולוגיות הללו ויטפל בענייניהם מבלי להגיע למשרדים ולבזבז זמן יקר על המתנה ובירורים.

"החיים חזקים מכל דבר והנסיבות הקשות, המחייבות את התושבים להסתגר בבתים, הביאו אותם להבנה כי השירותים הדיגיטליים הם פתרון מצוין לעת הזאת ויהיה נכון גם לאחר שנשוב לשגרה" מציינים באגף הגביה ומעודדים את התושבים להשתמש בפלטפורמות הללו באופן קבוע.

 

ומה אומרים התושבים?

  • אושרי תושב שביקש סיוע מהגבייה, משבח את השירות שקיבל מרחוק מטלי עזרא, עובדת הגביה: "מלי שלום, רצינו להודות מקרב לב לטלי עזרא על שירות מצוין שנתנה לנו!! אנחנו מעריכים את העזרה שלה והיא חסכה לנו כאב ראש (במיוחד בזמן הזה של קורונה שכל המקומות סגורים). היא הצליחה להמציא לנו מסמך שהיינו יכולים להוציא אותו רק אחרי שהמקומות עבודה יחזרו לשגרה. מעריכים המון והלוואי שכולן תהיינה כמותה"

 

  • איילה, שהוריה המבוגרים קיבלו עיקול בגין חוב שלא שולם: "תודה על השירות הטלפוני האדיב והמענה המידי. ביטלתם להוריי המבוגרים עיקול על החשבון ואפשרתם להם לטפל בזה לאחר הקורונה. זה חסך להם כאב ראש ועוגמת נפש בימים שגם ככה מצב הרוח רע".

 

  • רינה, תושבת העיר שנדרשה להעברת הדירה על שמה והארנונה ע"ש השוכרים, מודה לשגית אלטיט על שירות שקיבלה בטלפון. "לאחר פניה באינטרנט, שגית פנתה אלי באדיבות, בסבלנות ובקשב רב בטלפון, הסבירה לי מה עלי לעשות, שלחה ווידאה שהמייל הגיע, השיבה לשאלותיי ונתנה לי טיפול מקיף. מה שפעם היה תהליך מעייף, הפך לתהליך קצר ושירות מעולה ללקוח. שוב, תודה לשגית אלטיט, שמחה שאלו הם העובדים ונותני השירות באשדוד".

 

  • עו"ד רחמים שנדרש לבצע העברת נכס כותב למנהלת האגף: "מזל שלום רב אבקש לציין לשבח את הגברת אביטל דוד שסיעה רבות בהעברת הבעלות בנכס ופעלה רבות מעבר לנדרש". ומשרד עורכי דין נוסף כותב: "ברצוני לשבח את עבודתה של גב' שרון כהן, עובדת הגביה, על היחס האישי המסור והחם, על הרצון לסייע ולטפל בפניות מטעם משרדנו ועל מענה טלפוני בכל שעה במסגרת שעות העבודה. מקצועיות ואדיבות הינם חלק בלתי נפרד מעבודתה".

 

בעירייה מעודדים שימוש באמצעים המקוונים ומזמינים את הציבור ליהנות משירות מהבית. "זה פשוט" הם אומרים ומוסיפים "כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר עיריית אשדוד, ל'שירותים בקליק> שירות מקוון בגבייה' ולבחור בטופס המבוקש למתן השירות", ומבטיחים "נציגי אגף הגבייה יטפלו בפנייתכם באופן מהיר, מקצועי ויעיל".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר