ישיבת מועצה בחי: מתוך השידור בדף של עיריית אשדוד בפייסבוק

אין ברירה: ישיבת מועצה בזום (וידאו)

מנהלת אגף כוח אדם בעירייה, מירב שרת, מסרה במהלך הישיבה המקוונת שרק חמישית מעובדי העירייה, המוגדרים חיוניים, מתייצבים לעבודה

פורסם בתאריך: 2.4.20 09:27

     

בשל מגפת הקורונה קיימה אמש מועצת העיר אשדוד לראשונה ישיבה מקוונת. ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי דיווח כי לאחר ששרי הבריאות והפנים אישרו את בקשת הרשויות המקומיות לקבל לידיהן את רשימות החולים בקורונה כדי להיעזר בהן במאבק במגיפה, עצר שר המשפטים לפני מספר ימים את התהליך, וכעת, בימים הקרובים  הרשימות אמורות להגיע לעירייה כשהן מלוות בכללים בהם יש לנהוג כדי לשמור על צנעת הפרט. 

 סגן ראש העירייה שמעון כצנלסון דיווח כי מיד עם תחילת המגפה סגרה העירייה את 18 ההוסטלים בעיר, בהם שוהים 3,022 קשישים בני 80 ומעלה, לכניסתם של זרים, למעט העובדים.

הוא גם עדכן כי נציגי אגף הקליטה נמצאים בקשר יום יומי עם 292 העולים החדשים שהגיעו לעיר במהלך שלושת החודשים האחרונים ממדינות דוברות רוסית, צרפתית וספרדית. 

 יניב קקון מסר כי אנשי קהילת ההייטק בעיר משמישים מחשבים כדי לאפשר "מחשב לכל ילד". יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני שאמר שהאופוזיציה תגבה כל פעולה לטובת העיר. בהתייחסו להיבט הכלכלי הוא הציע לכנס את ועדת הכספים ולקדם יוזמה לטובת העסקים בגיוס כספים כמלוות זמניות שיוזרמו אליהם.

" קורונה היא מחלה אבל גם בריאות הנפש היא חשובה והלחץ פוגע בבריאות", אמר. בתגובה הבהיר ראש העיר בין היתר כי משרד הפנים אינו מאשר לתת הנחה בארנונה "זה לא הזמן לפופוליזם ולהשלות שהעירייה תקים קרן ותחלק לעסקים כי העירייה פועלת עפ"י הנחיות ולא תוכל לנהוג מעבר למה שקבעה המדינה", אמר.

מירב שרת ראש מטה הקורונה בעירייה מסרה כי 150 עובדי עירייה שעתיים הוצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה מהמוסד לביטוח לאומי, 20% עובדים חיוניים ממשיכים לעבוד והיתר יצאו לחופשה על חשבון ימי החופש שלהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 בסיום אישרה המועצה פה אחד את החלטת הוועדה למתן כבוד אחרון לניצולי שואה עריריים בדרכם האחרונה בראשות עו"ד אופיר לסרי, לפיה בנוסף לארגון סידורי הלוויה והקבורה תפרסם העירייה את סיפוריהם האישיים בשני עיתונים מקומיים.

כמו כן אישרה המועצה פה אחד את החלטת ועדת המלגות בראשות עו"ד חנוך דרך ארליך לפיה הוקצו כ-85,940 שקל ל-123 תלמידי תיכון שלומדים בקורסים אקדמיים ואת החלטת ועדת המלגות לחינוך התורני בראשות הרב חיים אמסילי על הקצאת כ-930,000 שקל למי שמלמדים תלמידים במסגרת הפרויקטים: פר"ח, מצוינות, משיבים, תנופה ומוכנות לכיתה א'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר