עו"ד צחי אבו. צילום: לימור אדרי odrey
עו"ד צחי אבו. צילום: לימור אדרי odrey

ביוזמת איש העסקים צחי אבו: מאות משפחות ייהנו מארוחת חג

ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, אבי אמסלם, ינהל את המבצע: חלוקת ארוחות חמות לכ-2,000 נפשות בערב פסח: "מודה לצחי מקרב לב, מאוד ריגש אותי"

פורסם בתאריך: 30.3.20 14:11

     

איש העסקים, עו"ד צחי אבו, נרתם לממן ארוחות חג לכ-2,000 נפשות באשדוד באמצעות מסעדת סינטה. כך מגלה ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, אבי אמסלם, שקיבל את שיחת הטלפון מצחי אבו.

"צחי נרתם לטובת אותן משפחות שיקבלו בעזרתו מנות חמות מבושלות מחברת קייטרינג מסודרת, כך שלא יישאר אף אחד שתחסר לו ארוחה חמה בליל הסדר, ואני מודה לצחי מקרב לב, הוא מאוד ריגש אותי כשביקש שלא תהיה אף משפחה שלא יהיה לה אוכל חם וברמה גבוהה, עם בשר, עופות וכל המטעמים כך שירגישו בני חורין", אמר אמסלם.

יוזמה חשובה: ממלא מקום רה"ע אבי אמסלם. צילום: פבל

"בכל שנה היינו עושים מבצע קמחא דפסחא עם חבילות מזון אבל הפעם לנוכח המצב יוצא הדופן בגלל מגפת הקורונה, וכשכל משפחה גרעינית צריכה לעשות את החג לבדה, החלטנו להתמקד בארוחות מוכנות למשפחות עם ילדים, כי לקשישים ולאחרים הרווחה דואגת", מסביר אמסלם.

מה העלות של הפרויקט הזה?

"מדובר על עלויות גבוהות מאוד והדבר הסמוי מן העין יש בו ברכה. התודה הענקית היא באמת לצחי על ההירתמות וההיענות ועל היוזמה האישית שלו להגיע לכל בית אב בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אמסלם הוסיף בפניה לתושבים: "אני מזמין משפחות עם ילדים, כמובן מכל המגזרים, משפחות שצריכות את הארוחות לפנות אלינו, לשמחתי נפלה בחלקי הזכות לרכז פרוייקט זה עבורו ולזכות את אלו שזקוקים בכך. אבקש לפנות אליי ואל חבריי שנדאג להן והאוכל יגיע בערב החג בצורה דיסקרטית ומכובדת".

אבי אמסלם 054-4555555
דוד ביטון – 050-4148592
יואב – 052-7171433"

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר