המנוף החדש נמל אשדוד

עפים על זה: מנוף חדש לנמל אשדוד

חברת נמל אשדוד מצטיידת במנוף גשר חדש ברציף 23 בעלות של למעלה מ-10 מיליון אירו; המנוף החדש יאפשר את קליטתן של אוניות ענק ברציפי הנמל אשר יגדילו את היקף תנועת המטענים מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל: "אנו מיישמים תכנית לשדרוג תשתיות הנמל מקיפה בהשקעה כספית אדירה. התכנית גורמת לצמיחה בכל ענפי הפעילות"

פורסם בתאריך: 18.9.17 12:35

     

במסגרת יישום תכנית שדרוג התשתיות בנמל אשדוד, לקראת עידן התחרות בנמלי הים, החליטה היום הנהלת חברת נמל אשדוד להצטייד במנוף גשר חדש ברציף 23. את המנוף החדיש תספק לנמל אשדוד חברת Shanghai Zhenhua Heavy Industries אשר זכתה במכרז פומבי לאספקת המנוף במחיר של 10.5 מיליון אירו.

החברה הזוכה קיבלה את הציון המשוקלל הגבוהה ביותר הן בהיבט הטכני והן בהיבט המסחרי. מנוף הגשר החדש יסופק לנמל עד לסוף שנת 2018. בנוסף לכך, לפי תנאי המכרז, קיימת לחברת נמל אשדוד אפשרות לרכוש 9 מנופים נוספים בשנים הקרובות.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, ציין כי: "ההצטיידות במנוף גשר חדש הינה חלק מיישום התכנית האסטרטגית של הנמל והמוכנות של החברה לקראת עידן התחרות בנמלי הים והמענה שלנו לשינויים המתחוללים בעולם הספנות . רק לאחרונה החלה לפקוד את הנמל מדי שבוע אוניה של 14,000 TEU, האוניה הגדולה ביותר שפקדה אי פעם את נמלי ישראל.
"יישום התכנית, ההצטיידות בתשתיות חדשות ושדרוג התשתיות הישנות בנמל היא זו שבסופו של דבר מאפשרת לנו להמשיך במגמת הצמיחה בכל ענפי הפעילות של הנמל.
"במסגרת תכנית הרכש וההשקעות התחלנו לאחרונה בפרויקט להגבהת והארכת הזרוע ל- 2 מנופי גשר בנמל, בנוסף, העמקנו את רציפים 21 ו-23, רכשנו סירות נתב חדשנית, חכרנו גוררת חזקה ומתקדמת, ואנו מצויים בשלבים אחרונים לחכירת גוררת נוספת".
מאפיינים מיוחדים של המנוף:
1. מערכת OCR לקריאת המכולות בזמן טעינה ופריקה כולל בדיקה מול האניה.
2. מערכת בקרת נזקים, צילום ותיעוד כל מכולה/מטען המועבר תחת המנוף.
3. מערכת רמזורים דיגיטלית להכוונת הגוררים מתחת למנוף.
4. הפעלה חצי-אוטומטית לפי תכנית פריקה, המאפשרת עצירה מדויקת מעל המכולה המסומנת וחזרה אוטומטית למסלול הגורר.
5. מערכת מניעת התנגשות עם אניה באמצעות רדאר.
6. המנוף יהיה מצויד במצלמות לשיפור העבודה של המפעיל.

המנוף החדש נמל אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר