חוף י"א באשדוד. צילום: דור גפני

ההסתדרות מאיימת בהשבתת חופי הרחצה באשדוד

זאת במחאה על התנהלותו של מנכ"ל העירייה שדורש לקצץ בשעות עבודת המצילים ולסיים את שירותי ההצלה בחופים בשעה 17:00 במקום בשעה 18:00

פורסם בתאריך: 17.9.17 18:06

     

 

 

מדוע בעיריית אשדוד מעוניינים לקצר את שעות עבודת המצילים ולסיימן בכל יום בשעה 17:00 במקום בשעה 18:00?

עונת הרחצה עדיין פה, הימים ארוכים ורבים מגיעים לחופים. אך בעיריית אשדוד רוצים לקצץ.

בהסתדרות מאיימים בשביתה, אם העירייה לא תחזור בה. שם פנו בימים האחרונים לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע וביקשו את התערבותו.

חוף ט"ו (באר שבע) בחודש שעבר. צילום: דור גפני

"הסיפור הוא האגו של מנכ"ל העירייה אילן בן עדי", טוען גיל בר-טל מנהל חטיבת עובדי הרשויות המקומיות בהסתדרות המעו"ף. "הוא רוצה לפגוע בשכרם של מצילי דור ב' ולשם כך הוא מוכן לפגוע בשלום המתרחצים. זה חוסר אחריות. מחר בבוקר יש דיון בבית הדין. אם העירייה תמשיך בשלה מאוד יתכן שלא תהיה ברירה אלא להשבית לגמרי את תחנות ההצלה באשדוד".

נזכיר שבמהלך החופש הגדול, בחודשים יולי-אוגוסט, המצילים עבדו עד השעה שבע בערב. מתחילת ספטמבר הם עובדים עד שש.

בהסתדרות הוסיפו היום, ש"מנכ"ל עיריית אשדוד מנהל "מלחמת חורמה" במצילי חוף הים באשדוד. משחקי אגו וכיפופי ידיים מכריעים בניהול חופי עיריית אשדוד. מי שמעז להתלונן על הפרת ההסכמים הקיבוציים – מוצא עצמו חשוף להתנכלות ורדיפה. ההסתדרות מאיימת כי תשבית את שירותי ההצלה בחופים עקב הפרת ההסכמים והתנכלות למצילים, מנכ"ל העירייה מפחית בשעות ההצלה על חשבון שמירת שלום הציבור ומבקש להפסיק את שירותי ההצלה בשעות אחה"צ המוקדמות למרות שהמדובר בחגים ובמספר שיא של מתרחצים. לפני שנתיים מתרחצים הצילו אזרחים טובעים כי תחנות ההצלה נסגרו מוקדם".

לטענת ההסתדרות ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, ממלא פיו מים ואינו מתערב כדי לפתור את הבעיה. "מאבק מנכ"ל העירייה בעובדים מסכן את חיי המתרחצים וגורר איום בשביתה ובהליכים משפטיים", הוסיפו.

מעיריית אשדוד טרם התקבלה תגובה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר